metaalruil 10-03
Forumregels
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- Het ruilen is op eigen risico.
- Stuur een e-mail naar info@kralen.com met daarin het url van het topic zodra het ruilen afgerond is en de topic dus verwijderd kan worden.
- miss beady
- Bead Designer
Als een poststuk niet aangetekend verzonden is, zullen ze hem echt niet terug vinden. Alleen als iets aangetekend gaat, heb je een nummer en is er misschien nog iets te vinden.Bubbels schreef:ow, echt balen dit. ma ja, niet bij iedereen wordt op maandag toch post bezorgd? ff wacten tot morgen en anders met tpg contact opnemen??
Reken maar dat deze verloren is.........en misschien komt ie over een half jaar nog

Jammer, maar van de ptt hoef je echt niets te verwachten.
Mijn ervaring is dat ze je formulieren in laten vullen om er vervolgens nooit meer iets van te horen. Als er mensen zijn die andere ervaringen hebben hoor ik ze graag.

- JeweLilly
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb zo'n navraagformulier, als je wilt kan je mailen dan stuur ik h'm even door. Dan zou je binnen 2 weken reactie terug moeten krijgen van de tpg.. Zo niet, dan een mailtje naar de klanteservice sturen en vragen hoe ver ze zijn met het formulier.
Maar ik had ook zo'n ruim 10 formulieren opgestuur, kreeg ook geen reactie, toen na een tijdje van 1 zending (terug gevonden
En toen ik een mail stuurde om te vragen hoe het met de andere formulieren zat, zeiden ze dat ze er maar 2 hebben gekregen

Alsof de enveloppen met de formulieren erin ook kwijt raken toevalig..
en ze ze daarom niet hebben.. 
Maar ik had ook zo'n ruim 10 formulieren opgestuur, kreeg ook geen reactie, toen na een tijdje van 1 zending (terug gevonden

Alsof de enveloppen met de formulieren erin ook kwijt raken toevalig..

Groetjes Lilly