Hulp nodig bij bruids sieraden

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Blomannetje
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 04 apr 2016 11:23
Hulp nodig bij bruids sieraden

Bericht door Blomannetje » ma 04 apr 2016 11:50

Hallo allemaal!

Ik heb me vandaag aangemeld op jullie forum omdat ik een beetje hulp nodig heb... Ik ga deze zomer trouwen en ik zou daar graag een mooi voetsieraad bij dragen.... nou heb ik daar al hele mooie dingen voor gevonden, maar allemaal op vage buitenlandse sites die ik niet helemaal vertrouw.... En de dingen die ik in NL kon vinden waren net niet helemaal mijn ding.... Dus nu heb ik het idee in mn hoofd gehaald om ze zelf te gaan maken.
En mijn vraag is dan ook... is dit haalbaar voor iemand die dat nog nooit heeft gedaan (maar ik ben opzich best creatief) en vooral waar kan ik dit soort mooie materialen vinden? Ik heb op internet wel gezocht, maar kon het niet echt vinden...
Dit zijn een beetje mijn voorbeelden:
Afbeelding
Vooral het grote plaatje en de bovenste ben ik helemaal verliefd op!
Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen... nu alvast bedankt!

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Hulp nodig bij bruids sieraden

Bericht door Algante » ma 04 apr 2016 14:28

Welkom, Blommantje, wat leuk, dat je gaat trouwen. Heel veel plezier en succes met de voorbereidingen.

Even snel: ik denk dat je het heel best zelf zou (kunnen) proberen maken. Google maar eens wat rond.
Ik kwam bijvoorbeeld al deze tegen: http://hobby.blogo.nl/2015/07/05/voetsi ... elf-maken/
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Blomannetje
Bead Anonymous
Berichten:2
Lid geworden op:ma 04 apr 2016 11:23

Re: Hulp nodig bij bruids sieraden

Bericht door Blomannetje » ma 04 apr 2016 17:23

Bedankt voor de reactie Algante!
Die site had ik idd al gevonden :) en ik denk dan ook dat het best moet gaan lukken. Maar weet u toevallig ook waar ik die materialen kan vinden (zoals die grote stenen of parels) of welke zoek term ik daar voor kan gebruiken? Valt het gewoon onder kralen of bedels? Want daar onder heb ik dat soort dingen nog niet echt kunnen vinden.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Hulp nodig bij bruids sieraden

Bericht door Algante » ma 04 apr 2016 18:39

Blomannetje schreef:Bedankt voor de reactie Algante!
Die site had ik idd al gevonden :) en ik denk dan ook dat het best moet gaan lukken. Maar weet u toevallig ook waar ik die materialen kan vinden (zoals die grote stenen of parels) of welke zoek term ik daar voor kan gebruiken? Valt het gewoon onder kralen of bedels? Want daar onder heb ik dat soort dingen nog niet echt kunnen vinden.
Ook weer googlen :) Als je hier boven bij de 'tabs', zoals 'Home' enz. op de tweede van links klikt ('Shop'), kom je terecht in (web)winkeltje CreaDream, van de beheerder van dit forum. Daar kun je van alles vinden.
De tabjes naast 'Shop' is ook wel aan te raden: 'Instructies' en 'Tips' :)

En anders kom je gerust maar weer even langs, op dit forum zijn bijzonder behulpzame forummers :banaan:
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten