Alvast bedankt voor de tips!
Oeh ja leuk idee, maar dan kettelen met rode wire misschien! Rijggat is nl niet zo groot, is van dat stoffige (dat als je draad er al doorheen krijgt er zoveel stof af komt).Moniek74 schreef:Ja hele leuke kralen zeg. Ik zou ook niet meer kleuren erbij doen. Zat wel te denken of het niet leuk zou zijn om de kralen te verwerken in een knoopketting met rood waxkoord. Volgens mij hebben ze namelijk best grote rijggaten en dan is zo'n techniek wel extra leuk. Maar tis maar een ideetje hoor. Benieuwd wat het uiteindelijk wordt!!
Persoonlijk zou ik die rode kralen (die grote) weg laten. De leiden mi te veel af van de schitterende zwart-wit-rode.Sandra schreef:ben even aan het spelen met ringetjes en kraaltjes, gebeurd niet vaak dat mijn 'gepruts' wat oplevert waarmee ik door wil gaan
was spontaan idee om 2 ringen over elkaar heen te laten gaan.
Bedankt voor je opmerking! Ik twijfelde er al beetje over maar kon het niet laten zo te laten omdat ik de rode kralen zo leuk vond combineren met de rocailles. Maar twijfelde wel al omdat de speciale kralen veel minder opvallen.ukkies schreef:Persoonlijk zou ik die rode kralen (die grote) weg laten. De leiden mi te veel af van de schitterende zwart-wit-rode.Sandra schreef:ben even aan het spelen met ringetjes en kraaltjes, gebeurd niet vaak dat mijn 'gepruts' wat oplevert waarmee ik door wil gaan
was spontaan idee om 2 ringen over elkaar heen te laten gaan.
Die kleine kraaltjes vind ik wel leuk.