Wie helpt me op weg? Dit doe ik dus echt nooit meer zo!!! (al is het wel heel lekker, dat gedachteloze rijgen

De ketting is inmiddels 34 cm. lang en gemaakt van 4mm facet, .11 rocailles en .15 rocailles.
Groetjes,
Claudy
Dat zou ik nou ook doenZina schreef:Persoonlijk zou ik het even laten liggen en misschien wat anders tussendoor doen. Dat doe ik ook wel vaker als ik er even flauw van ben.
leuk idee!!!Jewel schreef:Rijg er zo'n voorgevormde spiraal doorheen, 2 kralenkappen op beide eindjes, bedeltjes aan de kapjes en je hebt een leuke wikkel-spiraal-armband
Dat ben ik nu toevallig ook aan het doen, alleen heb ik aan het einde 2 rivoli's. Maar ik weet niet of dat bij dit ontwerp nog kan omdat er al gewerkt is met 4 mm in het midden. Dus ik weet niet of de spiraalwikkel er nog doorheen past.Jewel schreef:Rijg er zo'n voorgevormde spiraal doorheen, 2 kralenkappen op beide eindjes, bedeltjes aan de kapjes en je hebt een leuke wikkel-spiraal-armband
Goed idee idd en als het niet past over een spiraalarmband zou je het ook over een spiraal voor een halsketting kunnen doen.Jewel schreef:Rijg er zo'n voorgevormde spiraal doorheen, 2 kralenkappen op beide eindjes, bedeltjes aan de kapjes en je hebt een leuke wikkel-spiraal-armband
claudy schreef:heb hem toch afgemaakt met hulp en advies van mijn creatieve middelste zoon van 11
Ik zal kijken of er ik er een foto van kan maken!