Ring maken

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
SammiiY
Bead Starter
Berichten:58
Lid geworden op:do 03 feb 2011 12:35
Locatie:Den haag
Contacteer:
Ring maken

Bericht door SammiiY » za 11 feb 2012 11:36

Hallo lieve mensen.
Ik heb een eigen webshopje maar ik wil graag als mijn klantjes een bestelling hebben gedaan een cadeautje mee zenden! Nu zag ik een heel erg leuk voorbeeld

Afbeelding

Heb ik dan het volgende nodig?
En hoe moet ik het bevestigen? Gewoon met lijm?

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Ring maken

Bericht door Algante » za 11 feb 2012 11:58

Hi, SammiiY,

Leuk je te 'zien', 't is weer een tijdje geleden, alles goed?

Inderdaad, zoiets heb je nodig, een ring om iets op te bevestigen en (in dit geval) een roosje.

Dergelijke roosjes zijn te koop mét en zonder rijggat(en), beter lijkt me mét, kun je er, behalve vastplakken, nog een extra draadje doorheen rijgen voor betere/langduriger/for ever :D bevestiging,
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
SammiiY
Bead Starter
Berichten:58
Lid geworden op:do 03 feb 2011 12:35
Locatie:Den haag
Contacteer:

Re: Ring maken

Bericht door SammiiY » za 11 feb 2012 17:00

Hi Algante heel erg bedankt voor de snelle reactie :)

Is idd een tijdje geleden. 't gaat redelijk ik heb al 5 x dit jaar in het ziekenhuis gelegen.
Zit nu door een gigantische stress situatie aan de oxazepam en moet nu dagelijks m'n hartpillen slikken voor de hartritmestoornis. En maandag terug naar de huisarts voor antidepressiva en dinsdag naar de internist want me schildklier blijkt te traag te werken dus ook dat nog.

Ik ga even opzoek naar roosjes met gaatje even kijken of ik die op EBAY kan vinden :)
iig nogmaals bedankt!
Een dag niet crea bea zijn geweest is een dag niet geleeft.

Gesloten