Mening gevraagd

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:
Mening gevraagd

Bericht door Bianc » do 10 nov 2011 21:52

Hai hai,

Ik ben vanavond aan het experimenteren geslaagd met m'n miyuki en swarovski kraaltjes... en dit is er uitgekomen.

De basis had ik eerst op basis van een patroontje gemaakt maar die weer uit elkaar gehaald en de basis patroon aangepast...

En tja... dit is er eigenlijks uitgekomen toen ik verder aan het rijgen was nietweten

20111110_63-A.JPG
20111110_63-A.JPG (80.42KiB)3183 keer bekeken
Nu wou ik graag jullie mening vragen wat jullie ervan vinden :wink: Ik weet het namelijk niet... en tja de foto is nu ook niet echt om naar huis toe te schrijven maar je ziet in ieder geval het ehm... geval [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Groetjes Bianca

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Zina » do 10 nov 2011 22:38

Ik haal zelf altijd alles uit elkaar als ik er zelf niet 100% achter sta, als je er dus niet helemaal zeker van bent, dan zou ik dat ook doen. Creatie en inspiratie is niet aan een ander om te bepalen of het een no of een go is, dus doe waar je jezelf prettig bij voelt.
Dat levertt de mooiste creaties op :wink:
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Bianc » do 10 nov 2011 22:42

Ik ben wel tevreden met het resultaat van mijn experiment, op dit moment heeft het "iets" voor mij. En als het iets heeft dan blijft het bij mij altijd even liggen en ga ik er later verder mee.

Ga nog wel aanpassingen maken onderaan en ik ga proberen of ik de vorm meer als een dikke druppel kan maken...

Was trouwens de eerste echte keer dat ik wat groter ga beginnen met kleine kraaltjes en rijgen :D

Dus morgen maar verder... nu lekker op bed!

Thanks voor je antwoord Zina :D

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Kralina » do 10 nov 2011 22:44

Zoals ik er naar kijk denk ik dat de afstand tussen de middenbaan en de buitenzijde net te groot is. Daardoor valt er een wat te groot 'gat' tussen die 2. Dat is tenminste wat mij als eerste inviel bij het zien van de foto.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Irene van der Maas » vr 11 nov 2011 09:30

Ik zie niet wat het is....is het een armband? Of een hanger?
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Bianc » vr 11 nov 2011 10:52

Het is een hanger :)

Dank jullie voor de input!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Sandra » vr 11 nov 2011 11:22

ik vind hem wel mooi gelukt, maar als je nog twijfelt zou ik kijken wat er nog kan veranderen, eventueel even laten liggen en dan weer eens kijken. Want als je niet superenthousiast ben is de kans ook weer groter dat het uiteindelijk in de la blijft liggen. ;)

Gebruikersavatar
Bianc
Bead Fan
Berichten:394
Lid geworden op:zo 16 okt 2011 20:24
Locatie:Harlingen
Contacteer:

Re: Mening gevraagd

Bericht door Bianc » vr 11 nov 2011 12:18

Dank je!

Ik ga der straks nog even mee bezig... kijken wat ik kan veranderen en als het niet zo is dan haal ik em weer vrolijk uit en begin ik weer opnieuw :lol:

Gesloten