Mooie sieraden maken met Swarovski?

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
heaven7
Bead Interested
Berichten:122
Lid geworden op:wo 27 apr 2011 19:46
Mooie sieraden maken met Swarovski?

Bericht door heaven7 » di 21 jun 2011 15:37

Ik heb me dus een bult Swarovski bicones gekocht bij Anybeads :P En oh wat wil ik er graag iets leuks mee doen! Ik zou alleen echt niet weten wat :o Met elastiek een armbandje rijgen vind ik het materiaal te mooi voor, dat doe ik wel met goedkope glaskralen.
Dus iemand ideeën voor de beginner? Ik kan nog niet zoveel moeilijke technieken..

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Mooie sieraden maken met Swarovski?

Bericht door Sandra » di 21 jun 2011 15:42

Je kan eventueel via zoekfunctie paar oude topics bekijken:
viewtopic.php?f=38&t=33713&hilit=swarovski" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=22767&hilit=swarovski" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=38&t=21439&hilit=swarovski" onclick="window.open(this.href);return false;


Verder kan ik de speciale 'swarovski' tijdschrift van bead and button of beadstyle wel aanraden, dat zijn dan allemaal verschillende patronen met swarovski, wel voornamelijk speciaal rijgwerk. Denk dat ze het crystal beadwork noemen, weet niet zo snel precieze naam.....

Je kan het ook kettelen tussen schakelketting:
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


of rijgen met soort trosjes effect:
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

heaven7
Bead Interested
Berichten:122
Lid geworden op:wo 27 apr 2011 19:46

Re: Mooie sieraden maken met Swarovski?

Bericht door heaven7 » di 21 jun 2011 18:33

Dankje voor de linkjes! Had al eens zitten zoeken hier op Swarovski maar deze topics niet gevonden :)
Voorbeelden zijn wat te simpel toch naar mijn smaak :P Vind dit bv prachtig! Maar hoe maak je dat?

Afbeelding

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Mooie sieraden maken met Swarovski?

Bericht door Algante » di 21 jun 2011 19:01

Volgens mij is het een DNA-spiraal, of Helix. Als je de eerste link van Sandra volgt (hartelijk bedankt, Sandra :bloemgeven: ) kom je er eentje tegen.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Mooie sieraden maken met Swarovski?

Bericht door Sandra » di 21 jun 2011 20:52

Je moet dan even goed naar viewtopic.php?f=38&t=22767&hilit=swarovski" onclick="window.open(this.href);return false; kijken, en eventueel de tijdschrift kopen, die is dus voornamelijk met speciaal rijgwerk.

Gesloten