Nét niet helemaal

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:
Nét niet helemaal

Bericht door neal_01 » za 13 nov 2010 15:14

Hai allemaal,

Een weekje terug heb ik een armbandje gemaakt die ik zelf wél leuk vind, maar niet super. En eigenlijk wil ik m altijd helemaal super hebben.

Wat vinden jullie van de opzet voor de armband (zie link) http://stijlvol.punt.nl/#528242? Zou ik meerdere van deze strengen (2 of 3) aan 'n slotje bevestigen en er zo een wat stevigere armband van maken? Of iemand andere suggesties?

Ben heel benieuwd & alvast bedankt!
Nelleke
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Nét niet helemaal

Bericht door Sandra » za 13 nov 2010 15:38

Ik vind hem wel mooi, maar zou inderdaad misschien net iets 'meer' willen, dus bv 2 of 3 armbanden. Eventueel de andere 2 net iets anders geregen, bv andere volgorde ronde kralen of ene kleur net wat vaker dan de andere.

Vengy
Bead Fanatic
Berichten:1802
Lid geworden op:zo 01 nov 2009 14:56

Re: Nét niet helemaal

Bericht door Vengy » za 13 nov 2010 15:47

of je laat die achterste smalle kralen eruit en vult die op met gewone kralen
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

scubadoo
Bead Designer
Berichten:809
Lid geworden op:zo 17 jan 2010 07:39

Re: Nét niet helemaal

Bericht door scubadoo » za 13 nov 2010 15:50

Ik denk dat het wat kaal lijkt doordat je buisjes wat lang zijn. Als je meerdere strengen doet. Op de volgende streng de kralen doen waar nu de buisjes zitten.

Gebruikersavatar
rorsach
Bead Dreamer
Berichten:538
Lid geworden op:za 25 sep 2010 21:42

Re: Nét niet helemaal

Bericht door rorsach » za 13 nov 2010 16:50

scubadoo schreef:Ik denk dat het wat kaal lijkt doordat je buisjes wat lang zijn. Als je meerdere strengen doet. Op de volgende streng de kralen doen waar nu de buisjes zitten.
Dat dacht ik ook. Misschien helpt het ook om donkerdere blauwe parels erbij te gebruiken. Als je met meerdere strengen gaat werken, dan kun je misschien op de plaats waar bij de ene streng een buisje zit, bij de andere streng kralen doen. Misschien heb je nog een verdeler, waar je het slotje aan de achterkant aan vast kunt maken? Dan komen de strengen ook mooi uit.
Succes, en we zien het resultaat nog wel

neal_01
Bead Dreamer
Berichten:679
Lid geworden op:do 20 nov 2008 10:28
Locatie:Arnhem
Contacteer:

Re: Nét niet helemaal

Bericht door neal_01 » zo 14 nov 2010 10:57

Dank voor alle reacties. Ik ga eens kijken wat ik ervan kan maken :D
Close your eyes .. and dream

Gebruikersavatar
Lavilia
Bead Chatter
Berichten:3558
Lid geworden op:do 19 mei 2005 21:55
Locatie:Leiden
Contacteer:

Re: Nét niet helemaal

Bericht door Lavilia » ma 15 nov 2010 19:41

Je zou ook met een groot ringetje over het buisje heen kunnen passen en daaraan iets van een bedel of gekettelde kraal hangen. Of kortere buisjes
groetjes ikke
Afbeelding

Gesloten