Ok, nog eens een update
Ik ben volop bezig met de presentatie en ik maak vorderingen maar ik ben er nog niet.
Dit weekend waren we in de blokker en daar zag ik voor een paar euro een linnen schilderij (nog niet beschilderd he), gespannen op een houten kader, en dat leek me ideaal om ze te presenteren.
Dus ik heb één groter doek van 30 op 40 cm voor de set voor de grootouders en dan vier kleine doekjes van 12 op 16 cm voor de setjes van zes voor de koppels.
Eerst ging ik kopspelden (of hoe heet dat?) kopen om ze op die linnen doeken te pinnen, maar toen bedacht ik me dat ik nog een hoop kettelstiftjes had liggen die ik toch niet meer ga gebruiken.
Op zich lukt het ook wel om ze door het linnen doek te prikken en de charms eraan te hangen, alleen zoek ik nog een manier om ze wat vast te zetten achteraan, want anders trekken de charms de stiftjes er bijna terug uit door hun gewicht (het is de bedoeling dat het doek rechtstaat zodat de charms hangen, en niet gewoon plat op het doek liggen).
Ik kan natuurlijk gemakkelijk die stiftjes achteraan overplooien zodat er een hoek van negentig graden ontstaat en de stiftjes dus niet zomaar eruit kunnen vallen, maar dat is een heel gedoe om alles terug los te maken achteraf

Het is de bedoeling om het cadeau met kerstmis te geven en dat ze het dan ook direct kunnen gebruiken natuurlijk, en niet moeten wachten tot kerstmis volgend jaar

Iemand van jullie ideeën?