Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)
Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Bericht door poppemieke » vr 24 dec 2010 13:22

Dat had ik eerst geprobeerd maar ik vond dat het te veel "hing". Nu kan het stiftje niet veel bewegen omdat er aan beide kanten een lusje zit. Bij die haakjes had het te veel bewegingsruimte. Al zal dat wel zijn omdat ik het niet goed gedaan heb :wink: Het is bijna af. Alle charms hangen al op het bord (tenminste de set van 28 voor oma). Het enige wat ik nog moet doen is de kleine setjes voor de koppels maar dat is niet zoveel werk, en daarna misschien nog een beetje versieren aan de rand. (Er is een kaderrand rondom rond van 3 cm, dus alle charms hangen binnen dat kader, waardoor er een nogal grote rand gewoon wit is nu).

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Bericht door DZG » ma 27 dec 2010 22:41

en.. vielen je cadeautjes in de smaak???

poppemieke
Bead Believer
Berichten:281
Lid geworden op:vr 05 nov 2004 12:44
Locatie:Mechelen (België)

Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Bericht door poppemieke » ma 27 dec 2010 23:31

Ja! :D Iedereen vond het super origineel en heel mooi.
Ik heb alleen geen foto's :(
Ik was van plan om de kleine setjes voort af te werken de dag van Kerstdag zelf (de grote was al klaar), maar toen had ik alle gaatjes in alle vier de linnen doekjes verkeerd geprikt. Dus toen moest ik andere gaatjes prikken, met als gevolg dat er op elk doek zes gaatjes te zien waren die er eigenlijk niet mochten zijn.
En dan heb ik ze nog snel geel geschilderd (het waren tenslotte schildersdoeken en er zat verf bij) en dan gedroogd met de haardroger. Het had wel effect, de gaatjes waren zo goed als onzichtbaar geworden, maar 't gevolg is wel dat we te laat waren. Ik heb ze nog snel ingepakt maar 'k heb er zelfs geen lintjes rond gedaan :(
Maar goed, het parelavontuur zit er (eindelijk) op. Het was heel leuk maar eerlijk gezegd, het zal toch niets voor mij zijn :D
Iedereen heel erg bedankt voor alle tips en jullie interesse! Jullie zijn allemaal super! :D

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Bericht door Frutsel » di 28 dec 2010 09:32

Ik vind het knap dat je het allemaal toch maar voor elkaar gekregen hebt.
Jammer dat je geen foto's hebt, maar wat mij betreft is je update prima hoor!

Je hebt je best gedaan!!

Fijn dat de ontvangers er blij mee waren!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

DZG
Bead Designer
Berichten:868
Lid geworden op:zo 08 nov 2009 19:16
Locatie:Zaandam
Contacteer:

Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms

Bericht door DZG » di 28 dec 2010 12:57

Leuk dat iedereen het waardeerde. Ach.. op het laatste moment gaan er altijd wel dingen fout.. Gelukkig waren je cadeautjes af zoals ze moesten zijn, dat was het belangrijkste :)

Ik vind het knap dat je zo'n groot project hebt gedaan, en de moed niet opgegeven hebt. Je wilde alles netjes tot in de puntjes geregeld hebben, en dat is gelukt!

Groetjes Bianca

Gesloten