Zit even met een praktische vraag. Ik ga binnenkort trouwen en zou graag mijn eigen juwelen maken. Ttz oorbellen, armband en ketting. Wie kan me aan leuke ideeën helpen? het wordt een bescheiden kleine trouwerij, geen witte jurk, maar wil toch graag originele juwelen
Bruidssetje maken
hallo allemaal
Zit even met een praktische vraag. Ik ga binnenkort trouwen en zou graag mijn eigen juwelen maken. Ttz oorbellen, armband en ketting. Wie kan me aan leuke ideeën helpen? het wordt een bescheiden kleine trouwerij, geen witte jurk, maar wil toch graag originele juwelen
- sanegdokter
- Moderator
- Contacteer:
Re: Bruidssetje maken
Als je even op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; kijkt onder instructies, daar vindt je heel veel mooie voorbeelden van verschillende technieken. Succes! 
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Re: Bruidssetje maken
...............en hier op het forum onder "eigen creaties" staat ook genoeg inspiratie
. Sommige sieraden zijn met een net even andere touch prima eigen te maken en geschikt als bruidssieraad 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ