Alvast bedankt!
Precies mijn gedachte, het is jammer als het mooiste gedeelte van de blouse wegvalt door een lange keting. Ik zou hem zeker rustig houden met mooi creme of bruin met/brons/goud kleuren.ellybudding schreef:ik zou gaan voor hout/bruin en toch wat goudkleurige details ipv zilverkleurig gezien de kleuren die in de blouse zitten. Persoonlijk zou ik haar een korte ketting adviseren gezien het middenstuk van de blouse (ketting valt volgens mij dan helemaal weg daarin)
groetjes
Elly
Ik persoonlijk ook, maar klant is koning hé!sanegdokter schreef:Precies mijn gedachte, het is jammer als het mooiste gedeelte van de blouse wegvalt door een lange keting. Ik zou hem zeker rustig houden met mooi creme of bruin met/brons/goud kleuren.ellybudding schreef:ik zou gaan voor hout/bruin en toch wat goudkleurige details ipv zilverkleurig gezien de kleuren die in de blouse zitten. Persoonlijk zou ik haar een korte ketting adviseren gezien het middenstuk van de blouse (ketting valt volgens mij dan helemaal weg daarin)
groetjes
Elly
Als ze maar betalen he!!!Eminence schreef:Ik persoonlijk ook, maar klant is koning hé!sanegdokter schreef:Precies mijn gedachte, het is jammer als het mooiste gedeelte van de blouse wegvalt door een lange keting. Ik zou hem zeker rustig houden met mooi creme of bruin met/brons/goud kleuren.ellybudding schreef:ik zou gaan voor hout/bruin en toch wat goudkleurige details ipv zilverkleurig gezien de kleuren die in de blouse zitten. Persoonlijk zou ik haar een korte ketting adviseren gezien het middenstuk van de blouse (ketting valt volgens mij dan helemaal weg daarin)
groetjes
Elly