ketting voor in V-hals

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
bead-love
Bead Discoverer
Berichten:44
Lid geworden op:di 24 jul 2007 20:42
Locatie:Noord-Brabant
Contacteer:
ketting voor in V-hals

Bericht door bead-love » ma 08 jun 2009 20:10

Hoihoi!

Binnenkort vieren we de zilveren bruiloft van mijn ouders, en mijn moeder draagt dan een witte jurk met grote V-hals, met een grijs jasje.
Wat kan ik daarbij maken?? Ik wil toch wel iets wat het ''gat'' opvult...

Zelf draag ik een blauwe jurk met een roze vestje, maar de hals is niet zo groot.
Maar eigenlijk vind ik dat ik niet zonder ketting kan... Wat zou daarbij kunnen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ohja, ik maak zelf kralen van Fimo, dus de mogelijkheden zijn groot!

Liefs, Ellen

Irene van der Maas
Bead Producer
Berichten:1166
Lid geworden op:wo 09 jul 2003 06:26
Locatie:Voorschoten
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door Irene van der Maas » di 09 jun 2009 06:09

Er is toch zat inspiratie via internet te vinden ??? Bekijk eens een aantal webshops zou ik zeggen, krijg je vanzelf inspiratie....
Succes !
Irene van der Maas

Gebruikersavatar
Mar-JoYa
Moderator
Berichten:9021
Lid geworden op:zo 09 mei 2004 20:46
Locatie:Wildervank
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door Mar-JoYa » di 09 jun 2009 07:42

Vind voor een V Hals een Y-ketting altijd mooi ;) en voor jouw setje zou ik voor een langere veterketting met meer draden gaan........maar that's me :mrgreen:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door Ellen » di 09 jun 2009 07:50

bead-love schreef:Hoihoi!

Binnenkort vieren we de zilveren bruiloft van mijn ouders, en mijn moeder draagt dan een witte jurk met grote V-hals, met een grijs jasje.
Wat kan ik daarbij maken?? Ik wil toch wel iets wat het ''gat'' opvult...

Zelf draag ik een blauwe jurk met een roze vestje, maar de hals is niet zo groot.
Maar eigenlijk vind ik dat ik niet zonder ketting kan... Wat zou daarbij kunnen?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Ohja, ik maak zelf kralen van Fimo, dus de mogelijkheden zijn groot!

Liefs, Ellen
Ik zie dat je moeder van grijs houdt :wink: , als de sieraden op je site vernoemd naar mom/moeder tenminste allemaal voor je moeder zijn. Volgens mij hoeft ze dan niet ver te zoeken, en heb je al genoeg kettingen voor je moeder. :D
Groetjes Ellen.

bead-love
Bead Discoverer
Berichten:44
Lid geworden op:di 24 jul 2007 20:42
Locatie:Noord-Brabant
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door bead-love » di 09 jun 2009 19:39

Irene van der Maas schreef:Er is toch zat inspiratie via internet te vinden ??? Bekijk eens een aantal webshops zou ik zeggen, krijg je vanzelf inspiratie....
Succes !
Tja, heb ik al gedaan, maar nog steeds niet echt iets bijzonders gevonden. En ik wil wel een bijzondere ketting maken!:D Het is tenslotte een bijzondere dag:)
Mar-JoYa schreef:Vind voor een V Hals een Y-ketting altijd mooi ;) en voor jouw setje zou ik voor een langere veterketting met meer draden gaan........maar that's me :mrgreen:
Is inderdaad wel mooi, maar niet echt opvallend, en dat zoek ik wel. Toch bedankt voor de tip!
Ellen schreef:Ik zie dat je moeder van grijs houdt :wink: , als de sieraden op je site vernoemd naar mom/moeder tenminste allemaal voor je moeder zijn. Volgens mij hoeft ze dan niet ver te zoeken, en heb je al genoeg kettingen voor je moeder. :D
Er zat maar één grijze bij hoor!;) En die heeft te veel zwart, dat is er niet zo mooi bij.:)


Het was denk ik niet zo duidelijk in mijn berichtje :oops: , maar ik wil echt een opvallende ketting maken! En het liefst iets nieuws. Toch bedankt voor jullie reacties hoor!:)

Liefs Ellen

Gebruikersavatar
veha
Bead Lover
Berichten:452
Lid geworden op:do 22 sep 2005 00:03
Locatie:Borgerhout
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door veha » di 09 jun 2009 21:11

Misschien is dit iets? Ik heb hem gemaakt voor mijn beste vriendin toen ze trouwde. Er zitten, natuurkralen, glaskralen en rocailles in, maar je kan ze echt maken met eender welke kralen je leuk vind. maar ik zou er wel voor zorgen dat ze niet te zwaar wordt want dan hangt ze niet mooi meer.

Grotere afbeelding vind je hier http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... 71#p382771

Afbeelding

groetjes,
Veerle

bead-love
Bead Discoverer
Berichten:44
Lid geworden op:di 24 jul 2007 20:42
Locatie:Noord-Brabant
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door bead-love » wo 10 jun 2009 11:09

Supermooi! Dankjewel:)
xx

Gebruikersavatar
Eminence
Bead Lover
Berichten:413
Lid geworden op:wo 02 jan 2008 13:06
Locatie:Kuurne
Contacteer:

Re: ketting voor in V-hals

Bericht door Eminence » wo 10 jun 2009 13:12

Ik maakt volgende al die ideaal bij een v-hls passen:

- http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=14&t=33669" onclick="window.open(this.href);return false; (eerste foto)
- http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=14&t=32956" onclick="window.open(this.href);return false; (vierde foto)
- http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?f=14&t=32882" onclick="window.open(this.href);return false; (derde + vierde foto)

Succes!
Groetjes
Lieselot

Gesloten