Iemand tips welke armband ik kan maken

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Harmonyke
Bead Fan
Iemand tips welke armband ik kan maken

Bericht door Harmonyke » wo 25 mar 2009 11:44

Hoi hoi,

Vol goede moed enkele kralenchips gekocht online, maar nu is mijn idee totaal om zeep want bleek een miskoopje te zijn. En gebrek aan inspiratie natuurlijk.

Iemand tips om een leuke armband te maken?
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Iemand tips welke armband ik kan maken

Bericht door Sandra » wo 25 mar 2009 12:20

het is heel simpel maar ik persoonlijk vind 'n simpele spiraal armband met chips al leuk. wel rijg ik dan tussen iedere chip een rocaille zodat het wat beter aansluit, of bv juist mooie zilveren kralen.

Hannelies
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Hannelies » wo 25 mar 2009 13:51

Sandra schreef:het is heel simpel maar ik persoonlijk vind 'n simpele spiraal armband met chips al leuk. wel rijg ik dan tussen iedere chip een rocaille zodat het wat beter aansluit, of bv juist mooie zilveren kralen.
Helemaal mee eens :D Chips staan erg leuk op een spiraalarmband, tussen andere kralen.

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » do 26 mar 2009 12:04

Heb intussen eens de voorbeelden van een spiraal ter hand genomen en jullie hebben gelijk. Zal eens op 2 april naar de beurs hier in Kortrijk gaan en eens piepen welke materialen ik kan vinden
Bedankt alvas & anders kopen we terug online.

Alvast bedankt
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Dorienke
Bead Anonymous

Bericht door Dorienke » za 18 apr 2009 17:27

Wat ook erg leuk is met chips is de knooptechniek. Ik weet niet of je die techniek kent maar het is heel makkelijk te leren. Op mijn website staat een voorbeeld en ook heel beknopt de uitleg! http://www.jouwketting.nl/sieraad/101" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten