Hoi hoi,
Vol goede moed enkele kralenchips gekocht online, maar nu is mijn idee totaal om zeep want bleek een miskoopje te zijn. En gebrek aan inspiratie natuurlijk.
Iemand tips om een leuke armband te maken?
Iemand tips welke armband ik kan maken
Helemaal weg van fimo en kralen!!
Re: Iemand tips welke armband ik kan maken
het is heel simpel maar ik persoonlijk vind 'n simpele spiraal armband met chips al leuk. wel rijg ik dan tussen iedere chip een rocaille zodat het wat beter aansluit, of bv juist mooie zilveren kralen.
- Hannelies
- Bead Fanatic
- Contacteer:
Helemaal mee eensSandra schreef:het is heel simpel maar ik persoonlijk vind 'n simpele spiraal armband met chips al leuk. wel rijg ik dan tussen iedere chip een rocaille zodat het wat beter aansluit, of bv juist mooie zilveren kralen.

Heb intussen eens de voorbeelden van een spiraal ter hand genomen en jullie hebben gelijk. Zal eens op 2 april naar de beurs hier in Kortrijk gaan en eens piepen welke materialen ik kan vinden
Bedankt alvas & anders kopen we terug online.
Alvast bedankt
Bedankt alvas & anders kopen we terug online.
Alvast bedankt
Helemaal weg van fimo en kralen!!
Wat ook erg leuk is met chips is de knooptechniek. Ik weet niet of je die techniek kent maar het is heel makkelijk te leren. Op mijn website staat een voorbeeld en ook heel beknopt de uitleg! http://www.jouwketting.nl/sieraad/101" onclick="window.open(this.href);return false;