lange ketting, hoe lang?

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
Ilsy81
Bead Dreamer
Berichten:552
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 20:28
lange ketting, hoe lang?

Bericht door Ilsy81 » zo 27 apr 2008 21:52

Hoi allemaal,
in de categorie "rare vragen" heb ik er eentje.
Hoe lang maken jullie een lange ketting?

Ik heb er eentje gemaakt, maar de lengte (tot net boven mijn navel) lijkt wat raar. (bij het dragen gaat het raar hangen, zeg maar :oops: naast de boobs, hahahaha)

Welke lengte houden jullie aan?
(cm aangeven werkt niet, snap ik. Maar tot de ellebogen? tot de navel? of langer?)
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Bericht door charmart » zo 27 apr 2008 22:04

Ha! Ja! Dat herken ik, sindsdien maak ik vaak in de midden, op borsthoogte, een punt (bijv. met leerschuif of grote kraal of verdeler) waar de 2 samenkomen en van daar uit hang ik slierten kralen naar beneden.

Jolanda van soest
Bead Professional
Berichten:1581
Lid geworden op:di 13 jan 2004 14:51
Locatie:Rhenen
Contacteer:

Bericht door Jolanda van soest » do 01 mei 2008 07:47

kigt ook een beetje aan de grote van de borsten.. Ik heb aan 50 cm genoeg ha ha( :wink: :lol: :cry: :wink: ), maar bij een wat grotere cup moet het echt een stuk langer zijn.
Ik maak ze altijd 5-10 cm boven navelhoogte, anders heb je na toiletbezoek de ketting in je broek gepropt.... En ja, ik het het echt eens gezien bij iemand :shock: .
Groetjes van jolanda

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » do 01 mei 2008 10:07

Jolanda van soest schreef:kigt ook een beetje aan de grote van de borsten.. Ik heb aan 50 cm genoeg ha ha( :wink: :lol: :cry: :wink: ), maar bij een wat grotere cup moet het echt een stuk langer zijn.
Ik maak ze altijd 5-10 cm boven navelhoogte, anders heb je na toiletbezoek de ketting in je broek gepropt.... En ja, ik het het echt eens gezien bij iemand :shock: .
Haha, ik zou het wel tegen diegene zeggen, hoor, dat is natuurlijk geen gezicht :lol: , maar ik ben het eens met Jolanda, iets boven navelhoogte en dat is per persoon verschillend.
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gesloten