lange ketting

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
bead-love
Bead Discoverer
Contacteer:

lange ketting

Bericht door bead-love » za 29 dec 2007 17:43

Hallo!

Ik heb van Fimo hele mooie kralen gemaakt, gewoon rond.
Nu wil ik er een lange ketting van gaan maken die je ook kort kan dragen, en ik heb geen idee hoe ik m ga maken en hoe lang hij dan moet zijn.
Kan iemand helpen?

Ellen

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » za 29 dec 2007 18:25

Je kunt hem zo lang maken dat je hem gewoon nog een keer om je hals kan doen en dan bv. kettelen, dat vind ik zelf altijd leuk met fimokralen en omdat ze zo licht zijn kun je er veel gebruiken in een ketting, of in combinatie met andere kralen in de kleuren van de fimokralen . Is dit misschien een idee, ben benieuwd........ :D ?
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 29 dec 2007 18:55

ik vind het ook altijd mooi om een lange ketting te maken door de kralen te combineren met jasseron en als de kralen echt eye-catchers zijn zou ik daarnaast nog metallook kralen gebruiken..........
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Harmonyke
Bead Fan

Bericht door Harmonyke » zo 30 dec 2007 11:12

Ik heb onlangs ook een lange ketting gemaakt. Ik combineer de grote delen met kleinere en rochailles. Daarna heb ik ze gevlochten en samenlaten komen in een hartje. Het is dus een lange ketting zonder slotje, die je gewoon over je hoofd kan trekken.
Helemaal weg van fimo en kralen!!

bead-love
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door bead-love » zo 30 dec 2007 19:51

dankjewel!

ik ben er nog niet helemaal uit, maar ik heb al wel metalen kralen besteld om ertussen te doen.

Gesloten