Organische ketting maar dan NIET kitsch

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » ma 03 dec 2007 00:56

:) Die is al 2 keer genoemd. :wink: Maar die is inderdaad super.

Gebruikersavatar
flapflap
Bead Hysteric
Berichten:3231
Lid geworden op:zo 12 feb 2006 01:03
Locatie:Zoetermeer
Contacteer:

Bericht door flapflap » ma 03 dec 2007 01:02

Oeps :oops: maar hij is het waard toch :wink:
~Audrey~

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » ma 03 dec 2007 06:30

Dat zeker! Ook erg leuk om te zien dat dat onthouden wordt. Ik had hem nog nooit gezien, hij was van voor mijn tijd, maar zulke bijzondere kettingen blijven toch in de hoofden van de forummers hangen. Erg gaaf. :)

Gebruikersavatar
Dito
Bead Interested
Berichten:128
Lid geworden op:ma 26 feb 2007 18:59
Locatie:België

Bericht door Dito » za 02 feb 2008 19:26

als je orrigineel wil zijn, zou ik je aanraden om naar buiten te gaan en naar tuin/park/bos te gaan en gewoon te kijken naar de natuur.
Kijk naar de bladeren, de structuur in de blaadjes, de takken en de bomen. Neem een schsboek mee. Teken en schrijf. En kijk NIET te veel naar andere kettingen, want dit beïnvloed je om hetzelfde te gaan doen en als dat juist is wat je niet wil kijk je dr dus beter ook niet naar.
Ik ben zelf altijd heel geïnspireerd door de natuur en dat draaid vooral om subtiele nuances, dus die moet je zelf gaan ervaren vind ik.
Dan moetr je ontwerpen zonder aan uitwerking te denken, gewoon vormen en dingen tekenen die als juweel draagbaar zouden zijn. En als je je ontwerpen hebt kan je gaan denken hoe je alle technische uitdagingen wil oplossen.

Gesloten