ketting bij bestaande armband (gemaakt van dezelfde armband.

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
bianca78
Bead Starter
Berichten:59
Lid geworden op:do 04 okt 2007 22:30
Locatie:brabant
ketting bij bestaande armband (gemaakt van dezelfde armband.

Bericht door bianca78 » vr 09 nov 2007 15:54

Hoi allemaal,

Ik ben nog niet zo lang bezig (helemaal niet zo lang eigenlijk). Ik heb een armband waar ik er 2 van heb. (bestaande armbanden).
Eigenlijk zou ik er 1tje uit elkaar willen halen en er een ketting van maken zodat het een setje wordt.
maar ik moet eerlijk zeggen, ik loop er heel lang mee in gedachten maar er komt maar niets nuttigs uit. :roll:

ik weet niet zo goed waat voor stijl ketting bij de armband zou passen...
onderstaand de armband.

Afbeelding
Afbeelding

Heel erg bedankt voor al jullie hulp!

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Bericht door Rooos » vr 09 nov 2007 18:03

Neem kralen in dezelfde kleuren als de kralen in de armband, mogen allerlei vormen hebben en verschillende grootes, dat is in de armband tenslotte ook zo. Nog wat zilverkleurige kraalkapjes en dan willekeurig rijgen, lekker nonchalant.

Oh ja je had nog zo'n armband he, nou dan is het kralen zoeken niet zo moeilijk :wink: , hooguit dus het aantal kralen uitbreiden met daarop gelijkende kralen als een langere ketting wilt. Of de kralen kettelen.

Ik zag op de foto facetkralen, druppelkralen, staafkraaltjes, rocailles en groter glaskralen, dus misschien kom je al een heel eind met een glaskralenmixje in groen, rood of oranje.

Volgens mij is het helemaal niet zo moelijk om hier een ketting bij te maken, het mag lekker speels, met allerlei vormen kralen en verschillende kleuren. Dus lekker uitbundig. Maar das mijn mening natuurlijk! :wink:

Succes ermee en ik ben benieuwd wat je er uiteindelijk van gaat maken!

Gesloten