Rosenquartz Hangers

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
MiekeN
Bead Designer
Contacteer:
Rosenquartz Hangers

Bericht door MiekeN » wo 15 aug 2007 03:01

Afbeelding

Ik heb voor ieder van mijn (volwassen) meiden een hanger zoals hierboven op de kop getikt. Ze zijn best flink (inclusief het oog een cm of drie) en het gaat dus om rosenquartz in een zilveren kooitje.

Baal alleen als een stekker: krijg niets uit mijn vingers waar ze mooi aan kunnen hangen! :-(

Wie o wie weet iets?
:-)
MiekeN

Wicked Flower
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Wicked Flower » wo 15 aug 2007 08:58

misschien een zachtroze ketting met parels? en heb daar als hanger bij gebruiken.

of een zachtroze veter met een geregen draad met roccailes en hem daaraan hangen
...:::Floortje:::...

Mirjam Borger
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » wo 15 aug 2007 20:50

Misschien is het leuk om de hanger aan een aantal brede (zijde) linten te hangen?

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 16 aug 2007 20:09

Is lastiger dan je zo zou denken, he? *zucht

:-)
MiekeN

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » do 16 aug 2007 20:27

Misschien een aantal 'koorden' haken van zilverdraad en de hanger daaraan hangen.....of met zilverkleurige rocailles met af en toe lichtroze accenten of misschien wel een combinatie van die beiden....

Ik heb dat ook wel, ben ik zooo verliefd op een bepaalde hanger of mooie kralen, dat ik er vervolgens niks mee weet te verzinnen, juist omdat ze zo mooi zijn, dan wil je geen afbreuk doen aan de schoonheid van die ene kraal. Op die manier blijf je rijgen-uithalen-wegleggen en weer herkauwen over wat je er nu mee zal doen...
Gelukkig hebben kralen geen uiterste houdbaarheids datum en kunnen ze niet praten, anders zouden sommige kralen nu spontaan uit hun opbergbakje komen wandelen om te vragen wanneer ze nou eens aan de beurt zijn.. :wink:

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » do 16 aug 2007 20:35

ik zou enkel een zilveren ketting of een lintje gebruiken hiervoor. Zo een hanger is al prachtig op zich en heeft niet veel meer nodig imho.

Gesloten