Stoere ketting voor een homo

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
Gebruikersavatar
Mar=ka
Bead Dreamer
Berichten:668
Lid geworden op:vr 22 apr 2005 08:41
Locatie:Hijken
Contacteer:
Stoere ketting voor een homo

Bericht door Mar=ka » wo 13 jun 2007 18:39

Sorry de titel klinkt wat vreemd misschien, maar een collega van mij is (een echte) homofiel en wil graag een stoere ketting. Het is een persoon die elke dag zijn lichaam traint, en er eigenlijk jong uit wil zien. Hij is erg ijdel. Ik pieker me suf, maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand enig idee wat voor een ketting ik voor hem kan maken?
Groetjes,
Mariska

Gebruikersavatar
klavertje
Bead Professional
Berichten:1608
Lid geworden op:ma 28 mar 2005 19:26
Locatie:België-Zemst
Contacteer:

Re: Stoere ketting voor een homo

Bericht door klavertje » wo 13 jun 2007 18:50

ik zou een ketting maken met smalle, donkerbruine, houtachtige schijfjes, en een paar na mekaar (een 20-tal), dan een witte, en dan terug bruine...

of zoiets ;)
creatief saxofonistje ;)

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » wo 13 jun 2007 19:18

Klinkt als een goede beschrijving van mijn vriend. Ik heb voor hem ook stoere kettingen gemaakt, meestal zwarte of donkerblauwe glaskralen, met metalen kralen, wel stoere. Geen bloemetjesmetaalkralen dus.

Ook heb ik een keer een natuur ketting gemaakt met benen schijfjes, en houten zaden. Vond ie ook mooi. Heb helaas geen foto's.

Gebruikersavatar
charmart
Bead Dreamer
Berichten:528
Lid geworden op:di 12 jun 2007 18:49
Contacteer:

Re: Stoere ketting voor een homo

Bericht door charmart » wo 13 jun 2007 22:51

Ik heb voor een vriend van me een dubbele veter genomen, dan zilveren kralen met groot gat en deze dan op de volgorde knoop-kraal-knoop-kraal etc. Ook een benen kraal of zwart/zilver/zwart alz kraal en dan een knoop doet het mooi.
Succes!
Mar=ka schreef:Sorry de titel klinkt wat vreemd misschien, maar een collega van mij is (een echte) homofiel en wil graag een stoere ketting. Het is een persoon die elke dag zijn lichaam traint, en er eigenlijk jong uit wil zien. Hij is erg ijdel. Ik pieker me suf, maar ik kom er niet uit.

Heeft iemand enig idee wat voor een ketting ik voor hem kan maken?

vicky stellwag
Bead Intelligent
Berichten:1408
Lid geworden op:za 09 sep 2006 13:58
Locatie:duiven
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » do 14 jun 2007 06:45

misschien leuk om met leerschuiven te werken?
Stoer met leren bandjes, en dan (indien hij houdt van bling-bling) wat strass erin verwerken.
What's life whithout beads

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Bericht door MiekeN » do 14 jun 2007 12:06

Ik zou het Chinese teken voor Liefde in het zilver aan een zwarte, korte ketting hangen.. ketting mag leerveter of welke soort zwarte kralen dan ook zijn.

Afbeelding

:-)
MiekeN

Gebruikersavatar
T@mara
Bead Producer
Berichten:1094
Lid geworden op:vr 21 okt 2005 18:19
Contacteer:

Bericht door T@mara » do 14 jun 2007 13:40

vicky stellwag schreef:misschien leuk om met leerschuiven te werken?
Stoer met leren bandjes, en dan (indien hij houdt van bling-bling) wat strass erin verwerken.
Inderdaad, zoiets zat ik ook aan te denken.
Iets met bruin of zwart leer.

fröbelkoningin
Bead Interested
Berichten:139
Lid geworden op:zo 27 mei 2007 16:06

Bericht door fröbelkoningin » za 30 jun 2007 18:07

Ik zou idd ook veters gebruiken met een stoere hanger eraan. Zelf heb ik laatst voor mijn man en zoontje ook zo'n ketting gemaakt en ik krijg allemaal leuke reacties.

Ik krijg hier het voorbeeld niet bij, maar op de voorbeeldenpagina van kralen.com, staat bij mijn naam 4 jongens/herenkettingen en dan is het die met die langwerpige hanger (gekocht bij Sayila). Die andere drie zijn voor kleine stoere jongens die net als hun mama ook vinden dat ze een ketting om moeten..........

Je kunt ook gaan rijgen met houten kralen en been.
Bij kraleninbulk hebben ze ook een hele leuke bone mix licht en donker, die je goed kunt gebruiken.
Vindt hij vast ook errug mooi.

Veel succes en ben benieuwd naar je uiteindelijke resultaat!! :!:
Een dag niet gekraald is een dag niet geleefd..........

Gebruikersavatar
Mirjam Borger
Bead Addict
Berichten:2170
Lid geworden op:do 22 sep 2005 20:11
Contacteer:

Bericht door Mirjam Borger » ma 02 jul 2007 18:46

ik zou in ieder geval metalen kralen gebruiken :D

Gesloten