armband voor geboorte

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Nieky
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 17 jul 2007 12:41

Bericht door Nieky » di 30 okt 2007 14:07

Ik lees hier vanalles over de voedingsarmband. Heef iemand misschien een berschrijving voor me hoe ik deze moet maken? Ik ben nog niet zo heel lang bezig met sieraden maken, maar dit lijkt me erg leuk om te maken.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 30 okt 2007 14:17

kijk maar eens op http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; daar hebben ze de cijfers en staat er ook een beschrijving bij
Succes
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

froukjeg
Bead Interested
Berichten:136
Lid geworden op:ma 29 okt 2007 18:39
Locatie:prov.groningen
Contacteer:

Bericht door froukjeg » di 30 okt 2007 14:35

wat een super kadootje :lol: had ik toen ook wel nodig gehad...maar bij waren de veiligheidsspelden de uitkomst :lol:
Afbeelding
groetjes froukje

Nieky
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 17 jul 2007 12:41

Bericht door Nieky » di 30 okt 2007 14:59

kraaltje schreef:kijk maar eens op http://www.ozizo.com" onclick="window.open(this.href);return false; daar hebben ze de cijfers en staat er ook een beschrijving bij
Succes
Dankjewel, ik heb maar gelijk de onderdelen besteld :D
Ik kon alleen niet echt een beschrijving vinden van hoe ik het moet maken, maar daar kom ik hopelijk nog achter.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 30 okt 2007 15:13

goed kijken naar het voorbeeld en dan kun je zien dat er tussen de cijfers een aantal kralen zitten die staat voor een kwartier etc.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Nieky
Bead Anonymous
Berichten:3
Lid geworden op:di 17 jul 2007 12:41

Bericht door Nieky » di 30 okt 2007 15:43

En hoe werkt je uiteindelijk de armband dan af? Zodat de kralen er niet afgaan?
De rest weet ik geloof ik wel, ik ga het gewoon proberen zodra de spullen binnen zijn.

Gebruikersavatar
kraaltje
Bead Producer
Berichten:1220
Lid geworden op:za 11 feb 2006 14:42
Locatie:rijssen
Contacteer:

Bericht door kraaltje » di 30 okt 2007 16:02

Nieky schreef:En hoe werkt je uiteindelijk de armband dan af? Zodat de kralen er niet afgaan?
De rest weet ik geloof ik wel, ik ga het gewoon proberen zodra de spullen binnen zijn.
Ik doe dat meestal gewoon met een oogje.
op http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; zie je wel een uitleg hoe je moet kettelen en daar kun je ook zien welk oogje je er aan moet maken.
Dan kun je er met een nietstiftje een hangertje aan maken.

Probeer eens boven in op zoeken te drukken en dan gewoon een beetje zoeken, waarschijnlijk zul je dan heel veel vinden.
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan

Gesloten