Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
ok, ik vind het heel moeilijk wat ik hiermee moet:
Ik heb op de foto even de wat luxere kralen gezet, maar ik heb ook nog een heleboel turqoise parels ed! Ik vind het een hele mooie kleur maar heb geen idee wat er mee te maken
ik zou van de eerste ene lariat kettelen of rijgen, eventueel gecombineerd met ofwel buirne en darabij nog eventueel rode kraaltjes, of gecombineerd met witte kralen.
Van de 2de zou ik een armband maken
en van de eerste grote bloemenkralen kan je ook erg mooie oorbellen maken.0
foto 1
combineren met je parels. bijvoorbeeld 2 parels rijgen, dan een luxe kraal, 2 parels, luxe kraal en zo verder....
of hetzelfde principe als met de parels, maar dan met facetkralen
foto 2
hier zou ik een gerijgde ketting van maken. als je niet genoeg kralen hebt, dan andere kralen er tussen doen die ook zo kleurrijk zijn en dezelfde vorm hebben. dan kan je er een leuke hanger aan hangen als ´blikvanger´.
De bovenste foto lijkt me ook leuk om te haken, of te kettelen. Juist allemaal lekker bij elkaar en door elkaar, juist omdat ze allemaal toch ongeveer 1 tint hebben. Prachtige set bij elkaar.
De tweede foto lijkt me mooi om zoals hierboven is gezegd een lariat te maken met 1 kleur (kleine 2mm) rocailles gebruiken of juist ook allemaal kleurtjes. Kan je veel mee combineren.
ik heb veel zo'n kralen en wat ik ermee doe:
verzamelen.. verzamelen... verzamelen
in doosjes per kleur en op een dag komt er vanzelf een idee en heb je een grote door kraaltjes om in te zoeken