Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
-
Sadap
- Bead Starter
-
Contacteer:
Oorbellen
Bericht
door Sadap » di 17 okt 2006 16:45
Vor een vriendin heb ik een armband gemaakt. op een stukje ketting heb ik zilveren en zwarte kralen bevestigd. Aan beide uiteinden van de ketting loopt lint, dat uit komt in een slotje.
Maar nu... Ik zou er een paar bijpassende oorbellen bijmaken maar kom er niet helemaal uit. Dit is wat ik nu heb: een stukje ketting met kralen er aan.
Nu moet ik ook nog het lint er in verwerken. Maar dit valt zo raar als ik het met een veterklemmetje vast hang. Iemand anderes een leuk idee voor oorbellen, of tips wat ik met het lint kan doen?
Hoop dat het een beetje duidelijk is zo!
-
Lissie
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door Lissie » di 17 okt 2006 17:49
Misschien het lint om het stukje ketting heen wikkelen? Of een paar kralen aan het stukje ketting en een paar kralen aan het lint? Of van het lint wat bloemetjes/strikjes etc. knopen en die aan het stukje ketting erbij hangen. ?
-
allema
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door allema » di 17 okt 2006 18:43
misschien kan je foto's laten zien van de armband zodat ik iets meer een idee krijg ??
groetjes sharon
-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » ma 23 okt 2006 13:19
een strikje van het lint maken

foto van armband en wat je nu aan oorbellen hebt is misschien makkelijker idd

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Sadap
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door Sadap » ma 23 okt 2006 14:16
Zodra, we weer een pc hebben benee ga ik foto plaatsen! bedankt voor de reacties
-
Angelaa
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Angelaa » ma 23 okt 2006 15:36
het lint door de jasseron heen doen, om en om zeg maar.
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
-
Sadap
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door Sadap » do 26 okt 2006 09:35
Het is gelukt! Ik heb wat dunner zwart lint gekocht, hier 3 stukjes van genomen en deze samen met een veterklem vastgezet. deze aan mn oorbelhaakje gedaan, achter het kettingkje met de kralen. En klaar! Morgen ga ik hem geven, heel benieuwd wat ze ervan vind. Foto's volgen zodra ,mn PC weer werkt