rijgstrass
hoi allemaal,
vol enthousiastme heb ik rijgstrass gekocht! het ukt me alleen niet om er iets moois van te maken... al ik dan iets leuks heb verzonnen dan rijg ik het maar dan gaan de strassjes vaak draaien! dus is het niet mooi en haal ik het weer uit elkaar... kortom schiet niet op!
dus nu mijn vraag hoe verwerken jullie rijgstrass in sieraden?? Ik heb trouwens strassjes met twee rijggaten aan de achterkant in een kruis!
Groeten moniek
vol enthousiastme heb ik rijgstrass gekocht! het ukt me alleen niet om er iets moois van te maken... al ik dan iets leuks heb verzonnen dan rijg ik het maar dan gaan de strassjes vaak draaien! dus is het niet mooi en haal ik het weer uit elkaar... kortom schiet niet op!
dus nu mijn vraag hoe verwerken jullie rijgstrass in sieraden?? Ik heb trouwens strassjes met twee rijggaten aan de achterkant in een kruis!
Groeten moniek
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
oorbellen met rijgstrass miss
Rijgstrass, ... dat is toch die met het kruisje op de achterkant he, als je de draden kruist, dan kan dat toch niet meer draaien??
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik dacht ze in oorbellen te verwerken.
Ik heb een foto ergens gezien, maar sorry weet niet vanwaar of wie hij is.
Dit is het idee, ...

Voila, hopelijk ben je er iets mee...
Sorry maar is er bij jou vanachter een kruisje? Voor de kenners van rijgstrassen, ... als je de draaid dan kruist, draaien de strassen dan nog?[/img]
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik dacht ze in oorbellen te verwerken.
Ik heb een foto ergens gezien, maar sorry weet niet vanwaar of wie hij is.
Dit is het idee, ...

Voila, hopelijk ben je er iets mee...
Sorry maar is er bij jou vanachter een kruisje? Voor de kenners van rijgstrassen, ... als je de draaid dan kruist, draaien de strassen dan nog?[/img]
------------------------------------------------------
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
Rijgstrass
Ik ben er nogaltijd niet toe gekomen die oorbellen te maken, maar ben van plan dit binnekort eens te proberen. Heb lichtblauwe rijgstrassen, dacht met donkerblauwe swarovski's te combineren langs de buitenkant.
Ik vraag me echter nog af of je per paar oorbellen dan 2 of 4 rijgstrassen nodig hebt. (voor-en achterkant)
Of doen jullie dit enkel langs de voorkant die rijgstrassen?
Ik vraag me echter nog af of je per paar oorbellen dan 2 of 4 rijgstrassen nodig hebt. (voor-en achterkant)
Of doen jullie dit enkel langs de voorkant die rijgstrassen?
- highwaystar
- Bead Interested
- Contacteer: