Glas-schlifferperlen ofzo
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
Een tijdje geleden heb ik deze kralen gekocht van rayer omdat ik door niet goed te kijken dacht dat het toepies waren. Als maat staat er 6/4 mm en ik heb ongeveer 45 stuks. Heeft iemand een idee om ze te verwerken of misschien een patroon?
Groetjes
Groetjes
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=17763" onclick="window.open(this.href);return false; Op die ketting heb ik er enkele gebruikt. Het zijn de roze kralen op de draad aan de hanger zit een roze facetkraalHaematodipsia schreef:Nee dat zijn ze niet, het is een soort kruising tussen facetkralen en toepies. Nogal moeilijk uit te leggen, net uitgerekte facetjes. Ik heb ze verder ook nog nergens gezien.
- dutch_dayz
- Bead Producer
Dat soort facetkralen wordt heel vaak gebruikt, ik vind ze zelf altijd leuk om tussen andere vormen kralen te rijgen, of per twee aan elkaar kettelen en dan een Y-ketting ervan maken, of hoops (oorbellen) ervan maken in combinatie met parels etc!
Leuke patroontjes om te rijgen met dit soort kralen vind je oa in de boekjes van Leanne de Graaf.
Leuke patroontjes om te rijgen met dit soort kralen vind je oa in de boekjes van Leanne de Graaf.
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer: