Ik heb wat edelsteenkralen thuis liggen en wilde er wat mee gaan maken. Vooral rozekwart en amethyst heb ik. Ik ben niet zo goed in kleurencombinaties maken. Dus misschien kunnen jullie me helpen met welke kleuren edelsteen er goed bij elkaar passen. (Serena, Armande??)
kleurencombi edelstenen
Hoihoi,
Ik heb wat edelsteenkralen thuis liggen en wilde er wat mee gaan maken. Vooral rozekwart en amethyst heb ik. Ik ben niet zo goed in kleurencombinaties maken. Dus misschien kunnen jullie me helpen met welke kleuren edelsteen er goed bij elkaar passen. (Serena, Armande??)
Groetjes van deze kralenverslaafde!
- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
hoi Tessa,
als je gaat naar http://www.pearlmania.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan kijkt onder "halfedelsteen snoeren" (onder kopje zelf ontwerpen)
dan heb ik onder de foto een aantal goede kleurencombi's opgeschreven!
succes!!
als je gaat naar http://www.pearlmania.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
en dan kijkt onder "halfedelsteen snoeren" (onder kopje zelf ontwerpen)
dan heb ik onder de foto een aantal goede kleurencombi's opgeschreven!
succes!!
*SHABBY**- Serena
- Bead Fanatic
- Contacteer:
rozenkwarts staat er niet tussen zie ik net maar dat staat mooi
met granaat, rhodochrosiet, rhodoniet (wat sprekender)
maar ook met aquamarijn of bergkristal (wat zachtere combi)
verder is het mooi om er Swarovski tussen te gebruiken voor
net dat beetje *bling* en afwisselen met grotere gladde kralen
is ook mooi anders wordt het zo erg 'split' (weet niet hoe ik
het anders moet verwoorden).
met granaat, rhodochrosiet, rhodoniet (wat sprekender)
maar ook met aquamarijn of bergkristal (wat zachtere combi)
verder is het mooi om er Swarovski tussen te gebruiken voor
net dat beetje *bling* en afwisselen met grotere gladde kralen
is ook mooi anders wordt het zo erg 'split' (weet niet hoe ik
het anders moet verwoorden).
*SHABBY**Roze kwarts staat volgens mij erg mooi bij granaat. Bergkristal kan er ook prima bij. Verder combineer het graag met zoetwaterparels en zilver. Niet zo graag met swarovski want daar steekt de roze kwarts zo flets tegen af.
Hematiet gaat ook heel goed.
Amethyst, ook zo'n kleur die soms flets kan uitpakken. Wel mooi met peacock zoetwaterparels of ioliet, of bergkristal natuurlijk. Het ligt er helemaal aan welke kwaliteit je hebt. Die dieppaarse gaat prima met swarovski trouwens.
Hematiet gaat ook heel goed.
Amethyst, ook zo'n kleur die soms flets kan uitpakken. Wel mooi met peacock zoetwaterparels of ioliet, of bergkristal natuurlijk. Het ligt er helemaal aan welke kwaliteit je hebt. Die dieppaarse gaat prima met swarovski trouwens.
Kralen make the world go round!