Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms
-
poppemieke
- Bead Believer
Haha, eerlijk gezegd had ik daar nog niet over nagedacht
Dus ik heb zo van die hele kleine ringetjes nodig zodat ze plat blijven liggen? Dat moet wel lukken denk ik
Maar voor de rest vind je het dus wel goed meevallen?
-
poppemieke
- Bead Believer
Re: Inspiratie en hulp gezocht voor wine charms
En heb jij de reactie van Createss gelezen ivm te grote kralen? Wat denk jij hierover?
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Dat heb ik gelezen en ze heeft gelijk. Hoe goter je kraal, hoe langer het gat en dat gat is recht en je ring is gebogen.
Heb je niet ergens en 8mm kraal of 10mm die je er op kan doen, als test?
Voor je gaat kopen?
Dat kan ook een kraal zijn die al ergens aan een armband of ketting zit, als je ring erbij past.
Parelkralen hebben over het algemeen kleine gaten, kleiner dan andere glaskralen.
Ik zal je niet vermoeien met het groter maken van gaten in kralen hahaha!!
Heb je niet ergens en 8mm kraal of 10mm die je er op kan doen, als test?
Voor je gaat kopen?
Dat kan ook een kraal zijn die al ergens aan een armband of ketting zit, als je ring erbij past.
Parelkralen hebben over het algemeen kleine gaten, kleiner dan andere glaskralen.
Ik zal je niet vermoeien met het groter maken van gaten in kralen hahaha!!
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
-
poppemieke
- Bead Believer
Nee, ik heb helemaal niets liggen. Ik moet alles nog bestellen. Zoals ik zei: ik ben helemaal geen kralenexpert, dit is een eenmalig idee voor een kerstcadeau.
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Aan alle meelezende dames, zijn parelkralen hier wel zo geschikt voor, ivm met hun kleine gaatjes?
Willekeurig welke glaskralen hebben toch een groter gat?
Willekeurig welke glaskralen hebben toch een groter gat?
-
poppemieke
- Bead Believer
Laat mij toch maar hopen dat dat geen probleem zal zijn! Anders mag ik heel mijn zoektocht opnieuw beginnen 
-
poppemieke
- Bead Believer
Denk je dat parels van 6 mm ook een probleem zouden kunnen opleveren? Want die hebben ze ook, dan moet ik niet al te ver zoeken 
Je hebt al heel veel tips gekregen, maar het is wel belangrijk dat je eerst test dat het kleine gaatje van de parel daadwerkelijk over de opening van de winecharm past.
Succes ermee,
Ellen
Succes ermee,
Ellen
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Je hoeft niet helemaal opnieuw te beginnen, want je weet al wat je wilt, je moet misschien iets anders bedenken in paats van parels.
Gewone glaskralen zijn er ook in mat en glas en nog meer, maar die hebben een iets groter gaatje.
Aangezien je nog niks gekocht hebt, kun je nog van gedachte veranderen.
Gewone glaskralen zijn er ook in mat en glas en nog meer, maar die hebben een iets groter gaatje.
Aangezien je nog niks gekocht hebt, kun je nog van gedachte veranderen.
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Hier heb je wat inspiratie. Ik ken die zaken niet hoor, zit wat te googlen.
http://www.wineglasscharms.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier nog véél meer!!!
http://www.winerackstore.com/wine-charm ... harms.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wineglasscharms.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
En hier nog véél meer!!!
http://www.winerackstore.com/wine-charm ... harms.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kan het toch ook aan de webshop die wine charms verkoopt vragen welke kralen daar doorpassen?
~Groetjes Margriet~
-
poppemieke
- Bead Believer
Ja, dat idee had ik daarnet ook. Ik heb een uurtje of twee geleden gemaild. Hopelijk krijg ik snel reactie
Heel erg bedankt allemaal 
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Bij de winerackstore zie je dat er vaak gebruik gemaakt is van de grotere rocailles (heten die zo?).
Die zijn te koop in kleurmix in de hobbyzaak, in een doosje of kokertje en voor een paar euro heb je er een boel.
Die zijn te koop in kleurmix in de hobbyzaak, in een doosje of kokertje en voor een paar euro heb je er een boel.
Ik ben bang dat parels van 8 mm niet gaan passen (heb toevallig hier liggen en even geprobeerd). http://www.creadream.nl/producten.php?p ... rtindex=1& Ik denk dat deze wel erg geschikt zijn, ook in heel veel verschillende kleuren verkrijgbaar.
Dat wrappen hoeft niet hoor, maar dat zit er bij mij zo ingebakken omdat ik t altijd doe, dat ik het bij deze voorbeeldcharm ook gedaan heb. Je kunt ook gewoon een normaal oogje maken.
Dat wrappen hoeft niet hoor, maar dat zit er bij mij zo ingebakken omdat ik t altijd doe, dat ik het bij deze voorbeeldcharm ook gedaan heb. Je kunt ook gewoon een normaal oogje maken.
groetjes ikke

-
poppemieke
- Bead Believer
Haha, ik had net een reactie getypt hier en wou bevestigen en toen kreeg ik een melding dat er een nieuwe reactie was in dit topic en dat het misschien nuttig was om die eerst te lezen
Over synchroon gesproken
Dit was wat ik had getypt:
Ik heb antwoord gekregen van de internetwinkel. Ik had eerst gevraagd of de bloemetjes zouden passen op een wine charm van 25x20mm. Toen hadden ze teruggestuurd dat ze ook een bloemetje hadden dat kleiner was, maar dat is maar één kleur, en ik heb er natuurlijk 6 nodig. Dus toen heb ik gevraagd of de bloemetjes wel zouden passen op een wine charm van 35x30 mm. En dit is het antwoord:
U kunt het grotere bloemetje ook gebruiken op de oorhaak met artikel M00181. Er zijn ook nog verschillende kleuren beschikbaar van een tussenmaatje ± 20 mm. Voor de glasparel kunt u het beste een maat van 8 mm nemen, omdat 6 mm erg klein wordt en waarschijnlijk in het niet valt bij de bloem.
Zou ik het er dan eindelijk op wagen? Eind deze week wordt ons loon gestort, dan zou ik dus de bestelling plaatsen. Vroeg of laat zal ik toch eens de knoop moeten doorhakken he. En het is sneller Kerstmis dan men zou denken
Maar ja, nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen. De link die je postte is niet duidelijk voor mij. Als ik erop klik kom ik op alle artikelen.
Dit was wat ik had getypt:
Ik heb antwoord gekregen van de internetwinkel. Ik had eerst gevraagd of de bloemetjes zouden passen op een wine charm van 25x20mm. Toen hadden ze teruggestuurd dat ze ook een bloemetje hadden dat kleiner was, maar dat is maar één kleur, en ik heb er natuurlijk 6 nodig. Dus toen heb ik gevraagd of de bloemetjes wel zouden passen op een wine charm van 35x30 mm. En dit is het antwoord:
U kunt het grotere bloemetje ook gebruiken op de oorhaak met artikel M00181. Er zijn ook nog verschillende kleuren beschikbaar van een tussenmaatje ± 20 mm. Voor de glasparel kunt u het beste een maat van 8 mm nemen, omdat 6 mm erg klein wordt en waarschijnlijk in het niet valt bij de bloem.
Zou ik het er dan eindelijk op wagen? Eind deze week wordt ons loon gestort, dan zou ik dus de bestelling plaatsen. Vroeg of laat zal ik toch eens de knoop moeten doorhakken he. En het is sneller Kerstmis dan men zou denken
Maar ja, nu begin ik natuurlijk weer te twijfelen. De link die je postte is niet duidelijk voor mij. Als ik erop klik kom ik op alle artikelen.