'cupvergrotend' effect?!
- volvoke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ik heb ook een 95 e en het is natuurlijk zo dat ik geen bhtje koop bij hunkemoller of de c&a ,maar bij de plaatselijke lingeriezaak vind ik altijd mijn keus met merken zaols marie jo en laatste tijd prima donna en dan wacht ik ook zoals Hadewijch tot de solden 

leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead
turmaline lentil bead
dafkapin schreef:ik ben al lang blij als ik voor mijn twee meisjes een bh vind (idd, ook twee verschillende maten, wat niet altijd leuk is)
ondertussen al bijna alle lingeriezaken in stad afgelopen en waar heb ik uiteindelijk mijn momenteel beste bh gevonden?
in de Aldi![]()
maareuh... ik draag lekker alles wat ik mooi vind, ongeacht of mijn borsten er nu groter of kleiner uitzien, ze moeten kijken naar de ketting, niet naar mijn borstenketting kun je verkopen, je borsten niet
klopt misschien wel,maar je borsten hebben toch ook wel de juiste steun nodig als je wat zwaarder bent
en dat merk je toch als je een goeie koopt hoor
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
-
- Bead Dreamer
- Contacteer:
ach als hij toch maar goed zit.
ik heb nu na veel passen een goed model bij de hema gevonden, een die vrij hoog op je borsten komt, dat ze er niet boven uit kunnen komen zeg maar. gelukkig zit het model standaard in de grote maten collectie, alleen soms andere kleuren maar dat is niet erg
ik heb nu na veel passen een goed model bij de hema gevonden, een die vrij hoog op je borsten komt, dat ze er niet boven uit kunnen komen zeg maar. gelukkig zit het model standaard in de grote maten collectie, alleen soms andere kleuren maar dat is niet erg
...:::Floortje:::...
helemaal geen borst meer=> lekkere opvallende ketting!
bij mij moest er op mijn 27e een borst geamputeerd worden ivm borstkanker. toen een tijd zonder prothese gelopen maar daarna met prothese is ook niet alles, is toch niet gelijk te krijgen aan je eigen borst.
wat ik doe sindsdien is een halflange superopvallende ketting dragen (naast verhullende kleding dan), dan gaat de aandacht uit naar de ketting en niet naar waar deze op gepresenteerd wordt....
over een paar weken is mijn "probleem" in iedergeval waarschijnlijk de wereld uit en mag ik uit narcose komen met hopelijk aan beide zijdes een kleine c cup. en dan worden het voor mij zeker langere kettingen die een beetje in het decolete vallen!
wat ik doe sindsdien is een halflange superopvallende ketting dragen (naast verhullende kleding dan), dan gaat de aandacht uit naar de ketting en niet naar waar deze op gepresenteerd wordt....
over een paar weken is mijn "probleem" in iedergeval waarschijnlijk de wereld uit en mag ik uit narcose komen met hopelijk aan beide zijdes een kleine c cup. en dan worden het voor mij zeker langere kettingen die een beetje in het decolete vallen!
Re: helemaal geen borst meer=> lekkere opvallende ketting
das ook al een heel verhaal en dat op je 27eklaasje schreef:bij mij moest er op mijn 27e een borst geamputeerd worden ivm borstkanker. toen een tijd zonder prothese gelopen maar daarna met prothese is ook niet alles, is toch niet gelijk te krijgen aan je eigen borst.

wat gaan ze dan binnenkort doen je goede borst ook verkleinen

maak zelf juwelen sinds juli 2004
- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: helemaal geen borst meer=> lekkere opvallende ketting
ja inderdaad, een heel gedoe, en dat zo jong! maar dat met die goede borst snap ik toch ook niet

creatief saxofonistje 

nee, 2 nieuwe
nee, de goede borst hebben ze ook al weggehaald, toen ze voor die andere een nieuwe gemaakt hadden. maar voor die goede konden ze niet tegelijk een andere maken, en heb mijn platte kant omgewisseld. nu krijg ik wederom aan de "goede"kant een nieuwe en dan ben ik weer helemaal opgelapt. en klaar voor het showen van mijn nieuwe decolete die versierd gaat worden met superkettingen!
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Klaasje ik begrijp er niet veel van, van de omwisseltruuk, maar ik wens je alvast heel veel plezier toe met je nieuwe decoleté. Ik hoop dat je er heel veel geluk aan zult beleven
.

Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
dank!
Zal er meer lol van hebben dan van de oude, had er geen vertrouwen meer in.
maar om weer op topic te raken, ik denk ook niet dat je met een ketting je cup kunt vergroten, hoogstens verhullen of benadrukken
groetjes, klaasje
maar om weer op topic te raken, ik denk ook niet dat je met een ketting je cup kunt vergroten, hoogstens verhullen of benadrukken
groetjes, klaasje