Wauw, die groene vind ik echt geweldigsingasong schreef: Ben ook al begonnen aan een volgende. Deze past ook niet op de cuff ivm de steen. Dus ik zal nog een 3e moeten gaan maken![]()
Ben benieuwd naar je derde met harde vorm!
Wauw, die groene vind ik echt geweldigsingasong schreef: Ben ook al begonnen aan een volgende. Deze past ook niet op de cuff ivm de steen. Dus ik zal nog een 3e moeten gaan maken![]()
Mirimam schreef:Stop deze waanzin! Nu wil ik ook een cabochonarmband gaan maken!! Wie heeft er een (online) adres van een winkel waar ze tijd per strekkende meter verkopen?
Die tijd is er wel, die kun je maar een keer gebruiken... gebruik hem dan goed!!! dus laat dat strijkgoed liggen, je huiswerk kan morgen ook wel, de ramen hoeven niet gelapt: begin gewoon aan die mooie armband!!!Mirimam schreef:Stop deze waanzin! Nu wil ik ook een cabochonarmband gaan maken!! Wie heeft er een (online) adres van een winkel waar ze tijd per strekkende meter verkopen?
Het huishouden moet ik wel doen helaas, ons huis staat te koop en als de makelaar belt dat ze morgen met kijkers komen wilt en het is hier dan een vuile puinbak: stress in optima forma. En mijn zoontje moet nog op bed gelegd worden (2,5 jaar) en met een boel andere dingen geholpen worden (we zijn een beetje begonnen met zindelijkheidstraining) en dan heb ik nog 2 oudere poezen die me soms even 'opeisen' en o ja: mijn man wil ook wel eens aandacht van meclaudy schreef:Die tijd is er wel, die kun je maar een keer gebruiken... gebruik hem dan goed!!! dus laat dat strijkgoed liggen, je huiswerk kan morgen ook wel, de ramen hoeven niet gelapt: begin gewoon aan die mooie armband!!!Mirimam schreef:Stop deze waanzin! Nu wil ik ook een cabochonarmband gaan maken!! Wie heeft er een (online) adres van een winkel waar ze tijd per strekkende meter verkopen?
Echt, je wordt daar helemaal gelukkig van(behalve als mijn kinderen gapend bovenaan de trap staan:"Mama, kom je ons nu eindelijk welterusten zeggen? "
)
claudy schreef:Mirimam, het is duidelijk; jij kunt wel wat onspanning gebruiken! (en eh... gelukkig werk je niet? Waar ben je dan de hele dag mee bezig? Nou dan!)
Het is echt heerlijk ontspannend om kraaltjes te borduren, maak er tijd voor vrij, je hebt het nodig
Ben heeeeeeel nieuwsgierig! Ik heb 2 hangers af en ben nu met 2 armbanden bezig. Ik durf ze alleen hier niet te zetten omdat ik geen hele mooie foto's kan makenestherwijma schreef:Het heeft ff geduurd, maar eindelijk hij is af! Hopelijk heb ik volgende week foto's!
claudy schreef:Ben heeeeeeel nieuwsgierig! Ik heb 2 hangers af en ben nu met 2 armbanden bezig. Ik durf ze alleen hier niet te zetten omdat ik geen hele mooie foto's kan makenestherwijma schreef:Het heeft ff geduurd, maar eindelijk hij is af! Hopelijk heb ik volgende week foto's!Als ik zie hoe iedereen dáár haar best op doet, dan mag ik me wel in een hoekje gaan zitten schamen...