Hoe maak ik een cabochonarmband?
dat geeft niks als je patroon uitsteekt... kijk maar bij mijn armbanden, daar vallen de stenen/patronen ook over het koperen deel. Geeft niks, gewoon in die vorm uitknippen en omranden
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
Re: Hoe maak ik een cabochonarmband?

Veni, Vidi, Visa - I came, I saw, I shopped.
Ik volg deze thread ook al een tijdje en elke keer als ik even kom kijken krijg ik meer zin er ook een te maken, het ziet er allemaal zo mooi en strak uit! Alleen ik ken mezelf: ben beetje bang dat het me tegenvalt en daarna het hele zootje in een hoek gooi om er nooit weer aan verder te gaan 

Dat heb ik ook! Dat ik het niet kan of niet mooi vind. Ben erg kritisch op mezelf. Maar.........na welen wikken en wegen ga ik er ook één maken. De spullen zijn besteld en deze komen binnenkort binnen. Heb zin om ermee te beginnen.Talleke schreef:Ik volg deze thread ook al een tijdje en elke keer als ik even kom kijken krijg ik meer zin er ook een te maken, het ziet er allemaal zo mooi en strak uit! Alleen ik ken mezelf: ben beetje bang dat het me tegenvalt en daarna het hele zootje in een hoek gooi om er nooit weer aan verder te gaan
Talleke: Gewoon proberen.
EvaAnn
Gewoon proberen, het is echt ontzettend leuk om te doen!
Helemaal mee eens. Mijn armbanden steken ook altijd iets uit. Mocht het echt een stuk zijn dan kan je het wat verstevigen. Er zijn mensen die dit met jeans stof doen. Maar ik heb het zelf nog nooit gedaan.dat geeft niks als je patroon uitsteekt... kijk maar bij mijn armbanden, daar vallen de stenen/patronen ook over het koperen deel. Geeft niks, gewoon in die vorm uitknippen en omranden
- estherwijma
- Bead Monster
@Patericia, hij word echt prachtig zeg!!! ga zo door!! 

Groetjes Esther

Vond ergens in een doos nog een streng rozenkwarts split. Hij is wel erg op het voorbeeld van Jewel gaan lijken

- karin v h
- Bead Designer
- Contacteer:
WAUW, WAUW,......... er werken veel mensen met split hoor in de cabochonarmbanden. Ik heb er zelf ook ééntje gemaakt met 'wat' split. Dus dat is geen afkijken hoor, je kunt er zoveel van op internet vinden. 

De Kralenprutser
Hihihi... daarom heb ik juist split gebruikt voor de tutorial, omdat veel mensen er graag mee werken..... behalve ik
Hij is mooi geworden!

Hij is mooi geworden!
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Mooooi (met een klein maar-tje vind het wel jammer dat het zwart alleen in de vlinder zit en niet "terugkomt"...............)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
Dat heb ik juist expres niet gedaan, vond dat persoonlijk niet zo mooi 

Ik heb geen textiellijm wel de roze sieradenlijm van Hasulith, zou ik hiermee ook de delen kunnen lijmen ?
nee.... liever niet hoor.... neem dan maar een hobbylijm of voor mijn part bisonkit, maar die roze lijm is volgens mij niet elastisch en maakt je stiff stuff keihard.