ik heb gekeken op de site waar ze alles verkopen voor zo mooie armband maar begrijp er weinig van hahah wat heb je nu precies allemaal nodig en voor de gene die het al eens heeft gemaakt hoe lang ben je gemiddeld bezig met zo armband.
gr christina
Heerlijk hè.claudy schreef:Ook ik ben, na 2 proeflapjes waar ik vast nog wel hangers van kan maken, nu echt met een armband bezig. Elke avond doe ik wel een paar rondjes cabochonHij wordt wit met blauw en voor de kerstvakantie ligt er materiaal klaar voor een 'boskleuren-cabochon' armband.
Voor mij geld: uit mijn werk snel een rondje huishouden/was wegwerken/koken/kinderen naar bed en dánnnnnn..... gauw met mijn broddelwerkje verder!

Tja..... ik werk met edelstenen en vaak zijn mijn kale cabochons al bijna 100,- per stuk ...christinabeverlo schreef:ik ben benieuwd vind het erg leuk heb internet even wat rond gesnuffeld maar t valt mij op de mensen die zo armband verkopen dat het niet bij tientjes werk blijft sommige zie ik voor 100 euro voorbij schieten is dit normaal,
en het aanschaf ik heb dus nog helemaal niets is dat prijzig?
ik vind het erg mooi om te zien en zou het zelf ook willen proberen iedergeval bedankt voor de mensen die reacties terug sturen
gr christina

als ik een pakket samenstel voor iemand, dan heb je ruime voldoende materialen en moet je denken tussen de 40,- en 60,- euro. Krijg je geen fireline, maar c-lon garen en ik werk alleen nog maar met Ultra Suède.christinabeverlo schreef:en waar moet ik aan denken als je zulke spulletjes wilt kopen om een begin te maken aan welke prijzen. maar rekenen ze denk ik ook uurloon voor een hun armband of niet