rijgpatronen waarbij swarovski gebruikt kan worden

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 16 aug 2006 19:33

kralenenquete schreef:
Elsje schreef:Je bent me net voor..ik zoeken en zoeken..kom ik helemaal blij terug want ik had hem gevonden..staat ie er al! :lol:

http://www.create-your-style.com/website.php" onclick="window.open(this.href);return false; ik zet hem toch nog een keertje neer,hihihih
oh sorry, hij staat bij mijn favoriten, dus dat was snel gevonden :wink:
Dat heb ik nu ook maar gedaan! En je hoeft echt geen sorry te zeggen hoor, niks om je voor te verontschuldigen, zo bedoelde ik het ook helemaal niet!
Groetjes Els,

Emberlynn
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Emberlynn » wo 16 aug 2006 21:26

Wat een super site!!!!! zon1
Groetjes Emberlynn

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » wo 16 aug 2006 21:53

kralenenquete schreef:misschien is dit wel wat voor je?
http://www.beadstylemag.com/bds/default.aspx?c=a&id=322" onclick="window.open(this.href);return false;
oeh, deze heb ik gelijk besteld!

Enne, Jewel maakt ook hele mooie dingen met swarovski en ze verkoopt ook patroontjes!
Groetjes, Melanie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 aug 2006 22:25

Grappig, toevallig had ik al naar haar site gekeken en toevallig ook gezocht naar voorbeelden van Sabrina (maar zag zo snel alleen gewoon geregen). Denk dat ik de boek van beadstyle ook maar ga bestellen. :) Beetje kralen-koopziek de laatste tijd. :no2: :no: :twisted: zon1

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » do 17 aug 2006 08:03

Kheb een vraagje, ik zou graag het boekje willen bestellen maar der staan twee prijzen 9.95 dollar en dan 11.50 (Can /For) wat moeten wij dan betalen?

Fanny
das van dat tijdschrift Bead&Button
trotse huisvrouw met 3 kinderen én tijd voor hobbies)))

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 17 aug 2006 08:05

11,50, Can /For is volgens mij canada / buiten Amerika. Plus zal het als je besteld in Amerika eerder goedkoper zijn dan als je besteld uit Europa, dus moet het wel die zijn. ;)

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » do 17 aug 2006 08:09

Dus om en bij de 10€. Ik ga het morgen vermoedelijk via Visa doen. Ik zou het ook wel willen vanwege de vele patronen.

Fanny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 17 aug 2006 21:09

kralenenquete schreef:misschien is dit wel wat voor je?
http://www.beadstylemag.com/bds/default.aspx?c=a&id=322" onclick="window.open(this.href);return false;
als iemand ook ga bestellen: let op dat je via die formulier besteld, en niet bij http://order.store.yahoo.com/cgi-bin/wg ... achcatalog" onclick="window.open(this.href);return false; zelf. Ik dacht laat ik 2 boeken bestellen, had ik ineens 9,95 verzendkosten. Maar snel geannuleerd en opnieuw besteld via de 1ste link...

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » vr 18 aug 2006 07:08

Ja kheb het nog niet besteld want mijn vriendin wil met mij naar een zeer grote boekwinkel gaan in Gent. Daar hebben ze héél veel buitenlandse tijdschriften en wie weet ligt het daar ook!!!!
Wat ik me afvroeg, is dat eigenlijk veilig om met Visa te betalen op het net???

Fanny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 18 aug 2006 07:54

Ja hoor, denk maar zo, als het echt zo gevaarlijk zou zijn, zou er niet zoooooveel shops zijn die het accepteren.

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » vr 18 aug 2006 08:17

aaaa ok, tis dat mijn man dat allemaal "louche" vind daar ze toch uw nummer en gegevens weten , en mijn vriendin zei me dat ook vandaar dus de vraag.

Fanny

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 18 aug 2006 08:51

Dat bedrijf weet dan wel je gegevens, maar als zij vaak onterecht geld gaan incasseren kan visa of master makkelijk zeggen van 'nou jij mag nu niet meer incasseren'. Het is een ander verhaal als iemand anders, 'n gewone persoon, de gegevens oppikken en dat gebruikt om bij shops in te kopen. Vandaar dat je moet opletten of het wel een veilige site is, als je creditcard gegevens invul. Maar zelfs als dat fout gaat, dan is het nog niet zo 'n ramp want je kan dan bellen naar visa of master en het geld gewoon terugkrijgen.

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » vr 18 aug 2006 08:55

aaaa ok, bedankt hoor.

Fanny

annuh
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door annuh » ma 21 aug 2006 08:40

Ik heb het beadstyle magazine "Crystal Jewelry" besteld. Heb het vorige week binnen gekregen. Ben er erg blij mee! Je krijgt er 12 paarse 4 mm Swarovski bicones cadeau bij. De ontwerpen die er in saan zijn leuk en niet te moeilijk en zijn makkelijk an te passen naar eigen ideeen.

Ik ben er erg blij mee, zeker omdat ik de Nederlandse tijdschriften momenteel niet erg bijzonder vind. Vind alles een beetje op elkaar lijken en alles is zo "grof" en "groot".

Grtz,
Anne
Beter een gat in je hand, dan geen hand!

Fanny
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Fanny » ma 21 aug 2006 10:45

Ik kom net van die boekhandel en ze hebben die niet maar....ik kon het daar bestellen. Tis te zeggen ze hebben het niet in hun pc maar ze gingen voor me zoeken. Kheb dan ook nog een ander laten zoeken Beads and Button, ik ben al blij als ze deze gaan vinden kan ik alweer verder kijken haha.
Fanny

Gesloten