groetjes Anouk
Help! op zoek naar een ketting met veel roze [UPDATE]
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
hihi dit is geen foto van de ketting hoorNouk schreef:leuk hoor! Ik zou alleen in de andere tussenzetsels(rechts en links) wat steentjes in de krullen plakkenen persoonlijk vind ik de roze bloemetjes net iets te roze, maar als je van roze houdt is het oké he
groetjes Anouk
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Hhihi, dat had ik wel begrepen hoorEliina schreef:hihi dit is geen foto van de ketting hoorNouk schreef:leuk hoor! Ik zou alleen in de andere tussenzetsels(rechts en links) wat steentjes in de krullen plakkenen persoonlijk vind ik de roze bloemetjes net iets te roze, maar als je van roze houdt is het oké he
groetjes Anoukde fotos van de webwinkels heb ik verknipt en geplakt en (netjes) naast elkaar gezet
dus daarom zitten er geen steentjes in de ornamenten.. die ga ik er ook inplakken.. en de fotos kunnen natuurlijk van kleur verschillen door de flits o.i.d. als de "echte" klaar is laat ik m natuurlijk zien!
Groetjes Elina
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
oohw ja, maar dat was ik ook wel van plan om te doen dusNouk schreef:Hhihi, dat had ik wel begrepen hoorEliina schreef:hihi dit is geen foto van de ketting hoorNouk schreef:leuk hoor! Ik zou alleen in de andere tussenzetsels(rechts en links) wat steentjes in de krullen plakkenen persoonlijk vind ik de roze bloemetjes net iets te roze, maar als je van roze houdt is het oké he
groetjes Anoukde fotos van de webwinkels heb ik verknipt en geplakt en (netjes) naast elkaar gezet
dus daarom zitten er geen steentjes in de ornamenten.. die ga ik er ook inplakken.. en de fotos kunnen natuurlijk van kleur verschillen door de flits o.i.d. als de "echte" klaar is laat ik m natuurlijk zien!
Groetjes ElinaIk bedoelde dat je in die hartjes ook nog steentjes zou kunnen doen, volgens mij is die niet standaard als ornament bedoeld
groetjes Anouk
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
hahaha... okEliina schreef:oohw ja, maar dat was ik ook wel van plan om te doen dusNouk schreef:Hhihi, dat had ik wel begrepen hoorEliina schreef: hihi dit is geen foto van de ketting hoorde fotos van de webwinkels heb ik verknipt en geplakt en (netjes) naast elkaar gezet
Groetjes ElinaIk bedoelde dat je in die hartjes ook nog steentjes zou kunnen doen, volgens mij is die niet standaard als ornament bedoeld
groetjes Anouk![]()
Groetjes Elina
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)