Thanks!estherwijma schreef:@Jewel, jij maakt idd prachtige sieraden zeg!! Ben je professioneel daar mee bezig? Dan kan bijna niet anders volgens mij![]()
En nee..... niet proffie mee bezig, maar gewoon hobby

Dat maakt dat ik verder geen verplichtigen heb en ik heb ook geen zin om die aan te gaan. Zo neem ik bijvoorbeeld ook geen opdrachten aan, want dat belemmerd me in het uitvoeren van ideeën die ik heb, want er is altijd wel een bruidje die over 5-6 weken gaat trouwen en een bijzonder sieraad wil dat gisteren al klaar had moeten zijn en bla bla bla

Nee.... ik krijg er de zenuwen van... en ik heb mensen niet teleur willen stellen en ooit eens opdrachten aangenomen met een ruime 'levertijd' en de melding dat ze me niet moeten opjagen, maar dat doen ze toch niet, vragen of het toch eerder klaar kan zijn dan afgesproken, dus ben er helemaal mee gestopt.
Verder geef ik geen workshops en ben ook niet actief bezig om mijn sieraden te verkopen. Heb wel een site, maar dat is het dan ook.... ik ben er het type niet voor.... en alleen op mijn manier blijft het leuk voor mezelf