Ketting: help!

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
OrnamentoPuella
Bead Dreamer
Ketting: help!

Bericht door OrnamentoPuella » vr 11 mei 2012 20:12

Iemand ideeën voor deze ketting? :cry:
HNI_0084.JPG
HNI_0084.JPG (55.59KiB)1957 keer bekeken
Eigenlijk wou ik bovenstaande ketting uit het boek namaken, maar mijn ringetjes zijn te klein om de kruisjes aan de ketting te bevestigen.
HNI_0078.JPG
HNI_0078.JPG (46.78KiB)1957 keer bekeken
En eigenlijk passen zo'n kruisjes ook helemaal niet bij mij.
Maar heeft er iemand misschien ideeën voor de ketting, ikzelf vind ze eigenlijk wel heel mooi, dus afbreken doe ik liefst niet.
HNI_0080.JPG
HNI_0080.JPG (55.71KiB)1957 keer bekeken
En ja, zoals ik al zei zijn die kruisjes totaal mijn stijl niet en passen ze niet bij mij, maar weet iemand misschien hoe ik die ergens in kan verwerken?

Hopelijk weten jullie raad, want ik zie het echt even niet meer zitten hoor... :-((

Alvast bedankt en groetjes
OrnamentoPuella

P.S. Sorry, voor de superonduidelijke foto's. :oops: Hopelijk kunnen jullie alsnog hulp bieden.
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Ellen
Bead Monster

Re: Ketting: help!

Bericht door Ellen » za 12 mei 2012 12:08

Iets eraan hangen wat je wel leuk vindt?
Kunnen ook passende kralen zijn, lintjes, andere bedels, tja, van alles eigenlijk.

En met de kruisjes, ja daar kun je misschien iemand anders een keer blij mee maken. Als je erzelf niet van houdt. Je zou er oorbellen van kunnen maken, of zijn ze daar te grof/groot voor? Eventueel grote ringetjes zijn wel te koop, of je maakt ze zelf met draad.
Groetjes Ellen.

OrnamentoPuella
Bead Dreamer

Re: Ketting: help!

Bericht door OrnamentoPuella » za 12 mei 2012 13:47

Hmm, ja, ik zal wel eens gaan kijken voor grotere open ringetjes. De volgende keer dat ik naar de winkel ga voor kralen ga ik me ook nog wat meer materiaal aanschaffen. :)
Carpe Diem
Leer uit je fouten

Gesloten