sieraad van magneetkralen

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
liessie
Bead Believer
sieraad van magneetkralen

Bericht door liessie » vr 19 nov 2010 00:32

Op de kreadoe zag ik mooie zwarte pareltjes.
Gewone pareltjes dacht ik.
Niet dus :roll:
Bij het inruimen bleken het magneetkralen te zijn. :mrgreen:
Echt iets voor mij om daar thuis pas achter te komen :oops:
Maar op zich niet erg, want met magneetkralen kan je ook vast een hoop leuke dingen doen, alleen ben ik nu nu even op zoek naar inspiratie, omdat ik nog nooit met magneetkralen gewerkt heb :roll:

Dus leuke tips of sites met ideeën zijn welkom :banaan:

(ps, die doorvertellen, dat ik op de beurs nog heb staan tellen hoeveel parels er op de snoer zaten en het nog niet door had :wink: )

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: sieraad van magneetkralen

Bericht door Sandra » vr 19 nov 2010 10:15

Magneetkralen zijn volgens mij vooral leuk om een lange streng te rijgen met enige regelmaat erin. Die kan je dan om je nek hangen, dat ie aan de voorkant aan elkaar gaat, alsof er 'n lange hanger is. Of je kan het als armband gebruiken, door het gewoon om je pols heen te draaien. De magneten zitten dan namelijk aan elkaar vast, dus blijft het vanzelf in vorm zonder dat je slotje nodig hebt.

liessie
Bead Believer

Bericht door liessie » wo 24 nov 2010 00:01

ok, tnx.
Ga er gewoon een keer voor zitten.
Al twijfel ik wel, of het misschien niet leuker is, om er nog een ander kleurtje, vorm en/grootte bij te hebben :roll:

Siekra
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Siekra » vr 03 dec 2010 22:00

Ik heb er nog -ergens- één liggen. Ik zal hem opsnorren, fotootje maken en posten, dan heb je misschien een idee.
*graaft in -ugh- hoeveelheid sieraden* (Ik moet nodig een hobby zoeken [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] )

Gesloten