Het is echt weer om aan een cabochon-armband te gaan beginnen.

Gewoon niet in 1 keer af willen hebben, er liggen hier nog twee op afwerking te wachten en 1 is net een paar kraaltjes rijker, maar die ligt nu idd even aan de kantTalleke schreef:Het lijkt me echt geweldig mooi om zoiets te kunnen maken, maar ik ken mezelf. Ik denk dat dit gepriegel niets voor mij is, en dat ie na de eerste rij rocailles naast de cabouchon in een hoek beland om vervolgens nooit meer naar omgekeken te worden. Dus ik blijf maar gewoon lekker achter mijn scherm zitten kwijlen bij de mooie dingen die jullie maken, en misschien, ooit, als ik ergens een potje geduld vind, begin ik er ook aan.
karin v h schreef:Hebben jullie de materialen al binnen van Trudy?
Het is echt weer om aan een cabochon-armband te gaan beginnen.![]()
Het ligt een beetje aan de grootte van de band die je koopt als je met een gewone armband begint dan kan hij wel door de brievenbus anders stuur je Trudy eventjes een mailtje om te vragen welke door de brievenbus kunnen (misschien staat het zelfs op de site!).estherwijma schreef:Ik heb net even gekeken op de site van trudy, maar als ik een pakket wil bestellen moet ik aangeven hoe ik hem wil laten verzenden. Wat kan ik het beste doen? In enveloppe is het goedkoopst, maar mss niet het beste? wat doen jullie??
Verder vraag ik me af hoe groot zo'n armband is, ik hen nl vrij smallen polzen. Ik zou het jammer vinden een mooie armband te maken en hem dan niet te passen omdat ie te groot is.
Volgens mij de laatste keer dat ik besteld heb welkarin v h schreef: (misschien staat het zelfs op de site!).
karin v h schreef:Nou die ziet er al SUPER uit zeg, mooie kleurtjes bij elkaar.