[/quote] die ketting met kant stond ook een keer in de "trendcreatief" maar in welke weet ik niet.[/quote]
Laat ik die Trend nu net aan het lezen zijn.
Hij staat in nr. 6 van het voorjaar 2005
Je zou deze ketting zelfs met klitteband kunnen sluiten dan heeft ze helemaal geen last van metaal
Bruidssieraden nikkelvrij
er staat een ketting met kant in Trend Creatief nummer 5 (winter 2205/06), een roze en smalle, en een brede groene (heeeel erg mooi) in nummer 6
wat ik wel eens heb gedaan is de binnenkant van een ring gelakt met blanke nagellak. eerst gaf die ring heel erg af door contact met mn huid, daarna nooit meer problemen met een ring gehad. wel goed laten drogen natuurlijk
bij een ketting van kant kan je misschien wel metaal gebruiken, zolang het niet in contact komt met de huid ontstaat er toch ook geen reactie?
wat ik wel eens heb gedaan is de binnenkant van een ring gelakt met blanke nagellak. eerst gaf die ring heel erg af door contact met mn huid, daarna nooit meer problemen met een ring gehad. wel goed laten drogen natuurlijk
bij een ketting van kant kan je misschien wel metaal gebruiken, zolang het niet in contact komt met de huid ontstaat er toch ook geen reactie?
Groetjes Marit