Oorbellen en Parels!
Laatst heb ik op bestelling een parelketting gemaakt van 8 en 14 mm grote ivoorkleurige kralen. Nu is mij gevraagd er een paar bijpassende oorbellen bij te maken. Maar wel met het zelfde idee als het volgende paar oorbellen:
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
de derde foto
Welke grootte parels kan ik hier het beste voor gebruiken? Deze kralen zijn glazen facetgeslepen kralen van 6 mm.
De parels die ik in de ketting gebruikt heb komen van goedkoopstekralen.nl. deze heeft ze in 3,8 en 14 mm. Graag bestel ik ze daar weer ivm de kleur. Maar welke maat?
Danielle
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
de derde foto
Welke grootte parels kan ik hier het beste voor gebruiken? Deze kralen zijn glazen facetgeslepen kralen van 6 mm.
De parels die ik in de ketting gebruikt heb komen van goedkoopstekralen.nl. deze heeft ze in 3,8 en 14 mm. Graag bestel ik ze daar weer ivm de kleur. Maar welke maat?
Danielle
Worden ze dan niet te zwaar? Ik wil wel graag dezelfde kleur al sde ketting die ik eerder gemaakt heb, maar dan zijn ze alleen in 3,8 en 14 mmm beschikbaar...dus houdt het denk bij de 3, en een 8 eronder.eelkehas schreef:Hoihoi,
Ik maak die oorbellen ook heel vaak, verkoopt ook goed met pareltjes!
Ik gebruik altijd veel verschillende maten: 4 6 en 8mm lekker door elkaar heen dan hangt het het mooiste vindt ik..
Groetjes!
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Dat valt best mee hoor.. hang meestal een stukje schakelketting aan de oorhaak van bv. 12 schakeltjes.. en dan hang ik aan ieder schakeltje een nietstift met pareltje..
Wat een vreemde maten zijn dat dan van die parels??
Meestal is het 4 mm 6mm 8mm 10 mm en soms nog groter.
Maar zoals je zegt met 3mm en dan een 8onderaan staat vast ook erg leuk!
Groetjes!
Dat valt best mee hoor.. hang meestal een stukje schakelketting aan de oorhaak van bv. 12 schakeltjes.. en dan hang ik aan ieder schakeltje een nietstift met pareltje..
Wat een vreemde maten zijn dat dan van die parels??
Meestal is het 4 mm 6mm 8mm 10 mm en soms nog groter.
Maar zoals je zegt met 3mm en dan een 8onderaan staat vast ook erg leuk!
Groetjes!