Bling Bling kitten/katten halsbandje

Heb je mooie kralen of ander materiaal om een sieraad te maken en kom je er niet uit? Post het hier, anderen willen je vast helpen met tips ter inspiratie!
Gesloten
KralenElfje
Bead Interested
Bling Bling kitten/katten halsbandje

Bericht door KralenElfje » wo 19 jul 2006 12:09

Dag allemaal,

Over 3 weken krijgen wij een prachtig katertje in huis!
Het kitten is dan 13 weekjes oud! :(L)

Maar nu wil ik heel graag een bling bling halsbandje maken met zijn naam erin...en 2 kattenpootjes!

De letters moeten wel echt bling bling zijn...en het liefst ook niet verschuiven!

Wie kan mij helpen om alles bij elkaar te zoeken?
geen idee waar ik moet gaan kijken...
Ik zou ze misschien kant en klaar kunnen kopen...maar daar ben ik niet zo weg van...

De kleur van Moby, want zo heet hij inmiddels is zilver met zwarte strepen...nu dacht ik aan zwarte en transparante steentjes...

Tips, voorbeelden HEEL GRAAG!!!

Groetjes,

KralenElfje
Afbeelding

joalycke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door joalycke » wo 19 jul 2006 12:54

hey

MIsschien is het handig om gewoon schuifletters te kopen die je normaal ook op veters moet schuiven, misschien zijn er nog een paar met letters te koop. Handig lijkt mij om gewoon een basis leren halsband voor de poes te kopen, een kleintje, die je dan moet zien als leren veter. Stel dat je een echte veter wilt gaan gebruiken dat kan, maar is niet niet echt goed voor de huid van het dier, het kan gaan schuren /snijden en geeft vaak af.
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

jappeleintje
Bead Believer

Bericht door jappeleintje » wo 19 jul 2006 13:07

Hou er ook rekening mee dat als je katje naar buiten gaat een halsbandje zonder elastiek erin gevaarlijk kan zijn!
Als hij/zij in de struiken blijft hangen, dan kan hij zich los wurmen als er een elastisch deel in verwerkt is.

Of koop een halsbandje in de dierenwinkel ( daar zit een elastisch deel in) en ga dat "pimpen" met bling bling!

gr. Mo

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » wo 19 jul 2006 13:12

Hier is al eens een topic over geweest, misschien kan je er wat informatie uithalen?

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... hlight=kat" onclick="window.open(this.href);return false;

Gesloten