Ketting voor een meisje van 2,5 jaar
Hallo,
Ik wil een kettinkje gaan maken voor mijn kleine nichtje.
Ik heb de kralen, van die leuke catseye-kraaltjes in hartjesvorm in de kleuren wit en lichtgroen, maar tot nu toe ontbreekt mij iedere vorm van inspiratie.
Heeft er iemand een linkje naar een site, voor inspiratie op te doen.
Ben nog niet zo ervaren, heb al wel een paar kettingen gemaakt maar alleen voor volwassenen.
Alvast bedankt!!!!
Groetjes Monique.
Ik wil een kettinkje gaan maken voor mijn kleine nichtje.
Ik heb de kralen, van die leuke catseye-kraaltjes in hartjesvorm in de kleuren wit en lichtgroen, maar tot nu toe ontbreekt mij iedere vorm van inspiratie.
Heeft er iemand een linkje naar een site, voor inspiratie op te doen.
Ben nog niet zo ervaren, heb al wel een paar kettingen gemaakt maar alleen voor volwassenen.
Alvast bedankt!!!!
Groetjes Monique.
- :)Linda:)
- Bead Interested
- Contacteer:
Elastiek zou ik niet doen. Ik heb voor mijn nichtje (toen ook 2,5 jaar) ook een keer een ketting gemaakt, maar die had ze al snel kapot getrokken.Elsje schreef:Bloemetjes,hello kitty,vlindertjes,enz...dat vinden kinderen altijd erg leuk,
(te koop bij creadream)
denk erom dat je hem groot genoeg maakt zodat ze hem zelf af kan doen over haar hoofd of met elastiek.

Laatst gewijzigd door :)Linda:) op za 01 jul 2006 14:54, 1 keer totaal gewijzigd.

- kraaltje
- Bead Producer
- Contacteer:
gewoon een spang gebruiken
heel makkelijk om te doen en niet makkelijk kapot te krijgen
heel makkelijk om te doen en niet makkelijk kapot te krijgen
En net wat ze zegt deze kralen doen het altijd erg goedBloemetjes,hello kitty,vlindertjes,enz...dat vinden kinderen altijd erg leuk,
(te koop bij creadream)
ALs het niet kan zoals het moet
dan moet het maar zoals het kan
dan moet het maar zoals het kan
-
- Bead Professional
- Contacteer:
Kijk anders even op mijn site bij de kinderkettingen. Ik heb er al best veel gemaakt.
Mijn ervaring is dat elastiek prima kan, maar dan gebruik ik wel elastisch nylon van 0,8 mm. Dunner krijgen ze inderdaad snel stuk, maar van deze dikte heb ik er pas 1x eentje teruggekregen ter reparatie
Mijn ervaring is dat elastiek prima kan, maar dan gebruik ik wel elastisch nylon van 0,8 mm. Dunner krijgen ze inderdaad snel stuk, maar van deze dikte heb ik er pas 1x eentje teruggekregen ter reparatie

Groetjes,
Christa
Christa