patronen

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
rafael
Bead Interested
Berichten:175
Lid geworden op:do 27 mar 2008 21:00
Locatie:kruishoutem
Contacteer:
patronen

Bericht door rafael » ma 30 sep 2013 13:16

Wie kan er mij helpen? Ik heb 2 patroontjes gevonden. Het is te betalen, maar de één kost al 10 dollar. Wat ik wel veel vind. Is er iemand die weet of ze in een boek staan? Ik ben dan goedkoper als ik het boek koop. Het gaat over deze:

http://fr.dawanda.com/product/46392406- ... elet-Nelly

http://www.etsy.com/be-fr/listing/94302 ... ome_active

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: patronen

Bericht door Sandra » ma 30 sep 2013 13:49

Over het algemeen is het zo dat het patronen zijn die de verkoper zelf heeft bedacht. En meestal zie je die dan niet in een andere boek....of ze moet zelf ook een boek verkopen met meerdere van haar eigen patronen, of ze moet 'n keer vermeld zijn in Amerikaanse kralentijdschrift (maar ik weet niet of ze het dan nog zelf los verkopen).

Gebruikersavatar
estherwijma
Bead Monster
Berichten:5644
Lid geworden op:vr 12 sep 2008 12:52
Locatie:Wijk bij Duurstede

Re: patronen

Bericht door estherwijma » ma 30 sep 2013 17:04

Als je perse die patronen wilt, ja dan moet je er wat voor betalen, maar als je in het algemeen op zoek bent naar mooie patronen, dan zou je idd ook een boek kunnen kopen, want ben je sowieso goedkoper uit. Sabine Lippert heeft bijv mooie boeken met mooie patronen!
Groetjes Esther

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: patronen

Bericht door Sandra » ma 30 sep 2013 18:53

Je zou dan ook kunnen kijken naar 'creative beading', dat zijn de jaarlijkse best-of boeken van tijdschrift bead and button. Superduo's had ik er nog niet in gezien geloof ik (wel in tijdschriften) maar voor de rest vind je er veel patronen in die zelfde stijl op gaan als dat ketting.

Gesloten