Patroon Anna Van Blerkom
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Ik ben op zoek naar een patroon van Anna Van Blerkom, het is er eentje met buglebeads. Ik zal proberen een foto te plaatsen.
Met Anna heb ik zelf reeds contact gehad maar zij is op vakantie en kan me het patroon pas doorsturen in juli als ze terug is.
Alvast bedankt
Met Anna heb ik zelf reeds contact gehad maar zij is op vakantie en kan me het patroon pas doorsturen in juli als ze terug is.
Alvast bedankt
Groetjes peeke
-
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Re: Patroon Anna Van Blerkom
is het een kooppatroon?
groetjes
Elly
groetjes
Elly
Iemand heeft volgens mij eenzelfde gemaakt:
Deze ketting heb ik gemaakt onder leiding van de russische kunstenares, Anna van Blerkom, zelf. Zij heeft dit patroon gemaakt. Het is erg leuk om te maken en er zullen er zeker meer volgen in andere kleuren

Misschien kun je via haar het patroon overnemen/kopen?
De website is: http://sites.google.com/site/fairyssieraden/
Moooooie dingen maakt Anna trouwens

Deze ketting heb ik gemaakt onder leiding van de russische kunstenares, Anna van Blerkom, zelf. Zij heeft dit patroon gemaakt. Het is erg leuk om te maken en er zullen er zeker meer volgen in andere kleuren

Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Misschien kun je via haar het patroon overnemen/kopen?
De website is: http://sites.google.com/site/fairyssieraden/
Moooooie dingen maakt Anna trouwens

Liefs en groetjes, Algante 

Ja ik heb deze ketting ook bij Anna Van Blerkom zelf gemaakt. Ik had het patroon in mijn bezit maar kan dit nergens meer vinden.
Ik heb reeds contact met Anna gehad maar zij zit in het buitenland en kan mij het patroon pas terug opsturen in juli, maar dat is te laat, ik wil de ketting nu maken voor iemand speciaal.
Ik heb reeds contact met Anna gehad maar zij zit in het buitenland en kan mij het patroon pas terug opsturen in juli, maar dat is te laat, ik wil de ketting nu maken voor iemand speciaal.
Groetjes peeke
Ik heb het denk ik nog wel ergens liggen. Ik zal eens zoeken. Wordt wel morgen pas.
Groetjes van Monica