Help me aub op weg!!

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gebruikersavatar
jewelryheart
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:za 15 jan 2011 22:02
Contacteer:
Help me aub op weg!!

Bericht door jewelryheart » ma 28 mar 2011 18:50

Weet iemand het patroon van deze charm??? http://ny-image1.etsy.com/il_fullxfull.75464869.jpg

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door nienkesieraden » ma 28 mar 2011 19:30

k kan het net niet goed genoeg zien op de foto. Het is volgens mij niet moeilijk iig.

Gebruikersavatar
jewelryheart
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:za 15 jan 2011 22:02
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door jewelryheart » ma 28 mar 2011 19:31

Ik heb helaas geen betere foto :cry: Maar het lijkt mij ook niet moeilijk, moet alleen even een begin weten ;)

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door nienkesieraden » ma 28 mar 2011 19:33

Het lijkt of het telkens 4 of 5 bicones zijn die worden geregen, en dan telkens weer 4 of 5. Maar weet niet of er elke keert een verticale of horizontale tussen elke laag zit zeg maar. Moeilijk uit te leggen.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door nienkesieraden » ma 28 mar 2011 19:41

Hier zie je het misschien beter, ik weet niet of het precies hetzelfde patroon is, maar wel mooi :)
Afbeelding
Vind je het goed als ik ze ook maak?

jolanda1982
Bead Dreamer
Berichten:566
Lid geworden op:di 22 feb 2011 12:59

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door jolanda1982 » ma 28 mar 2011 19:54

Wil ze ook graag gaan maken als ik weet hoe..
Dus als iemand het weet..

VInd je het ook goed dat ik ze dan maak?

Groetjes

flipjedbt
Bead Believer
Berichten:250
Lid geworden op:di 25 mei 2010 20:50

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door flipjedbt » ma 28 mar 2011 20:25

Volgens mij staat dit topic er twee keer in.
Is één keer niet genoeg om antwoord te krijgen?

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door Frutsel » ma 28 mar 2011 20:40

3 kralen gestapeld. Ik heb er nog de foto's van hoe ik dat deed maar ik kan hier ***nooit*** foto's plaatsen, dat mislukt altijd zo vreselijk.

Sandra?
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
nienkesieraden
Bead Fanatic
Berichten:1775
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 19:23
Locatie:Breda
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door nienkesieraden » ma 28 mar 2011 21:16

Heb het topic alleen hier gezien...
Foto's plaatsen...
Ik ga gewoon naar http://www.mijnalbum.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en upload mijn fotos daar. Daarna ga ik naar mijn album. rechterknop op de foto die ik wil plaatsen en dan klik je op (afhankelijk van welke internet je hebt , chrome, firefox etc) afbeeldingslocatie kopieren, of afbeeldingsURL kopieren.
Of je gaat naar de eigenschappen van de afbeelding en kopieert daar de link.
vervolgens klik je in je bericht hier op Img en dan plak je het er gewoon tussen je url.

Gebruikersavatar
Frutsel
Bead Producer
Berichten:1068
Lid geworden op:ma 28 mei 2007 19:26
Locatie:Vlakbij Rotterdam
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door Frutsel » ma 28 mar 2011 21:47

Nienke, ik zal eerlijk zeggen waarom ik me hier niet aan waag.
Hoewel het tikken van dit bericht vermoedelijk net zoveel tijd kost als het uitvogelen van hoe plaatjes te posten.
Let wel, ik zeg dit in het algemeen en niet tegen jou of iemand in het bijzonder.
Ik heb al regelmatig iemand proberen te helpen, hetzij met tips, of fotos of iets op te graven dat men zocht. Te vaak moest ik dan vragen "heb je mijn email nou?", zo ook met deze foto's. Ik heb dat op touw gezet (letterlijk, want dat zie je op een foto beter dan een nylondraadje) om iemand iets uit te leggen, ben nog even bezig geweest met maken, fotograferen, resizen, emailen.
Geen dankjewel, geen ik snap het (nog niet),
helemaal niks.
Zoek ik iets op in mijn bakken zegt men niet dat het al niet meer hoeft, of bedankt voor het opzoeken, nee, niks. Ik heb besloten daar niet meer aan mee te doen.
Als een dankjewel teveel moeite is, doe ik ook geen moeite meer.
Ik vind het onaardig om helemaal niets meer van je te laten horen. Zacht uitgedrukt.

Die fotootjes heb ik nog en wie ze wil kan me een EMAIL sturen, GEEN PB!!! en dan zal ik alles in een email frommelen die ik heel makkelijk kan forwarden. Geen probleem.
Tekst heb ik er niet bij, de foto's spreken voor zich.

PB beantwoord ik niet over dit onderwerp.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.

Gebruikersavatar
jewelryheart
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:za 15 jan 2011 22:02
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door jewelryheart » di 29 mar 2011 08:42

@Nienke en Jolanda: Als het perse moet mogen jullie ze ook maken [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img] (iedereen mag ze natuurlijk maken ;) daar heb je mijn toestemming niet voor nodig haha) Wel aardig dat jullie het vragen!!! Ik ga vandaag een poging wagen om te kijken of ik eruit kom :wink:

@Frutsel: Ik kan begrijpen dat het zeer frustrerend is dat wanneer je iemand helpt en die gene nog niet eens dankje wel zegt :evil: Ik kan daar zelf ook niet tegen, maar snap je wel :wink:

@flipjedbt: Lekker onaardig hoor!!!!! Ik heb het topic hier maar 1keer geplaatst en ik had hem in een ander stuk op het forum geplaatst, maar toen kwam ik er achter dat ik het beter hier kan plaatsen, maar je hoeft niet zo te reageren. Je bent niet verplicht om te reageren hoor op onderwerpen die mensen plaatsen. En als jij je er aan irriteert, val er dan niet iemand mee lastig!!

Gebruikersavatar
jewelryheart
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:za 15 jan 2011 22:02
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door jewelryheart » di 29 mar 2011 08:44

Frutsel schreef:Nienke, ik zal eerlijk zeggen waarom ik me hier niet aan waag.
Hoewel het tikken van dit bericht vermoedelijk net zoveel tijd kost als het uitvogelen van hoe plaatjes te posten.
Let wel, ik zeg dit in het algemeen en niet tegen jou of iemand in het bijzonder.
Ik heb al regelmatig iemand proberen te helpen, hetzij met tips, of fotos of iets op te graven dat men zocht. Te vaak moest ik dan vragen "heb je mijn email nou?", zo ook met deze foto's. Ik heb dat op touw gezet (letterlijk, want dat zie je op een foto beter dan een nylondraadje) om iemand iets uit te leggen, ben nog even bezig geweest met maken, fotograferen, resizen, emailen.
Geen dankjewel, geen ik snap het (nog niet),
helemaal niks.
Zoek ik iets op in mijn bakken zegt men niet dat het al niet meer hoeft, of bedankt voor het opzoeken, nee, niks. Ik heb besloten daar niet meer aan mee te doen.
Als een dankjewel teveel moeite is, doe ik ook geen moeite meer.
Ik vind het onaardig om helemaal niets meer van je te laten horen. Zacht uitgedrukt.

Die fotootjes heb ik nog en wie ze wil kan me een EMAIL sturen, GEEN PB!!! en dan zal ik alles in een email frommelen die ik heel makkelijk kan forwarden. Geen probleem.
Tekst heb ik er niet bij, de foto's spreken voor zich.

PB beantwoord ik niet over dit onderwerp.
Ik wil je wel mailen voor de foto´s, maar er staat nergens een emailadres van je!!! Dat wordt dus een beetje moeilijk hahaha... Daarom doe ik het even zo, hopelijk lees je dit nog, omdat je geen pb wil :wink:

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door sanegdokter » di 29 mar 2011 08:56

Ik heb je andere topic verwijderd.
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door Sandra » di 29 mar 2011 09:00

@Jewelryheart: rechts bij de profiel staat oa een e-mail icoon, als je daarop klikt verschijnt er een formulier. vul daar je mailadres en vraag/bericht in, dan krijgt zij het per mail en kan ze er makkelijk op reageren.

Gebruikersavatar
jewelryheart
Bead Starter
Berichten:88
Lid geworden op:za 15 jan 2011 22:02
Contacteer:

Re: Help me aub op weg!!

Bericht door jewelryheart » di 29 mar 2011 09:02

sanegdokter schreef:Ik heb je andere topic verwijderd.
Bedankt :D

Gesloten