wie kan (en wil) mij helpen?

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:
wie kan (en wil) mij helpen?

Bericht door MiekeN » do 28 aug 2008 15:32

Afbeelding

Bovenstaand zien jullie een stukje rijgwerk waarbij om en om een grote en een kleine naast elkaar in spiraal gaan... ik zoek een techniek/patroon waarbij ze twee aan twee naast elkaar liggen; twee kleintjes naast twee grote dus.

Wie???

:-)
MiekeN
Verklaringen zijn onzin: je vijanden geloven ze niet en je vrienden hebben ze niet nodig.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: wie kan (en wil) mij helpen?

Bericht door Sandra » do 28 aug 2008 15:43

weet je wel hoe je voorbeeldtechniek heet? want die vind ik wel mooi....
klein en groot naast elkaar, dus niet zo schuin zeg maar, ik twijfel of dat kan....ik bedoel door de grootteverschil krijg je vanzelf spiraal effect volgens mij....

Gebruikersavatar
MiekeN
Bead Designer
Berichten:861
Lid geworden op:do 02 nov 2006 18:18
Locatie:Rotterdam
Contacteer:

Re: wie kan (en wil) mij helpen?

Bericht door MiekeN » do 28 aug 2008 18:08

Ik wil ook een spiraal erin houden... alleen dus 2 aan 2 ipv om en om. :-)


Dit patroon heet Résille Tubulaire... d.w.z... dat staat erop. Heb het ooit ergens van internet getrokken.

:-)
MiekeN

Gebruikersavatar
Annemie
Bead Brilliant
Berichten:2833
Lid geworden op:za 20 jan 2007 17:30
Locatie:Eindhoven
Contacteer:

Re: wie kan (en wil) mij helpen?

Bericht door Annemie » do 28 aug 2008 20:35

Kan dat niet met tubular peyote? Ik heb er een gemaakt met rocailles, en daarin liggen drie rijen grote kralen (8/0) naast elkaar, dan twee middel, dan drie klein en weer twee middel. Ik denk dat dat met parels ook moet kunnen. Maar dat zou je moeten proberen.

Gesloten