brick stitch

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Gebruikersavatar
miek & Co
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:ma 20 aug 2007 19:48
Locatie:Gent
Contacteer:
brick stitch

Bericht door miek & Co » ma 29 okt 2007 19:55

Hallo, Heeft er iemand een duidelijk patroon van de brick stitch ? Het zou mij ontzettend helpen.
ik probeerde zelf al een paar dingen uit maar het resultaat is triestig.
Heeft de brick stitch ook een andere naam en hoe heet die in het nederlands en frans
Alvast bedankt

Lissie
Bead Addict
Berichten:2049
Lid geworden op:wo 03 mei 2006 09:08
Contacteer:

Re: brick stitch

Bericht door Lissie » ma 29 okt 2007 20:14

miek & Co schreef:Hallo, Heeft er iemand een duidelijk patroon van de brick stitch ? Het zou mij ontzettend helpen.
ik probeerde zelf al een paar dingen uit maar het resultaat is triestig.
Heeft de brick stitch ook een andere naam en hoe heet die in het nederlands en frans
Alvast bedankt
Hier is een 'animated' uitleg, heel handig. Klik wel steeds even op 'next' onderaan. Op bladzijde 2 krijg je uitleg over het trappetje, en op bladzijde 3 krijg je uitleg over de brickstitch.
http://www.beadpatterncentral.com/brick ... rimer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

In plaats van brickstitch kun je ook vaak peyote gebruiken. Dat lijkt er ontzettend op (ook zo'n 'baksteen' modelletje) en is wat makkelijker.

Hilde
Bead Intelligent
Berichten:1255
Lid geworden op:di 20 sep 2005 16:59
Locatie:Nijmegen

Bericht door Hilde » ma 29 okt 2007 20:20

Wat een duidelijke uitleg. Daar heb je wat aan.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Gebruikersavatar
miek & Co
Bead Reader
Berichten:6
Lid geworden op:ma 20 aug 2007 19:48
Locatie:Gent
Contacteer:

Bericht door miek & Co » ma 05 nov 2007 13:17

Heel erg bedankt voor die duidelijke uitleg ! :D

Gesloten