hoi, bedankt! had ik het alleen maar eerder gelezen. ik ben gisteravond met de takjes begonnen. had 2 meter draad genomen en in het midden van de ketting begonnen in het midden van de draad. nu had ik al bijna 1 meter nodig voor de middelste tak dus hield ik net genoeg over om door alle gouden kralen heen naar eind te komen(want aanhechten vind ik eng) ik denk dan pak ik wel steeds een nieuw draad en zorg ik dat ik net genoeg heb om naar eind te rijgen en voeg ik dan alle draden door de kalot(hopen dat het past.
maar nu ging alles schuiven op de eindes dus dacht ik oh he laat ik een knoopje doen in de takjes draad en de rijgdraad van chevronbasisi zit het direct vast heb ik geen gedoe met dat het misschien uit elkaar rolt. maar tot mijn schrik ! te strak de onderkant boog ronnd ***

nee!! kon het ook niet losser krijgen want alles kwam uit de takjes geregen gedeelte wat ervoor zorgde dat draad te strak kwam. de chevrondraad kon niet strakker. maar goed balen dus alles maar weer uithalen knoop eruit halen lukt al helemaal niet. grr aldoende leert men maar was wel balen.