Rondo crystal groot
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
- Bead Believer
- Contacteer:
al een tijdje ben ik verslaafd aan mijn swarovski pareltjes, maar nooit of nergens
vind of zie ik het patroontje van de mooie Rondo crystal groot model; wie kan of wil mij hierbij helppen aub. danke groetjes eva

-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Ik weet niet of je deze bedoeld, maar dan heb je tenminste iets
Het staat op deze site, http://www.suzuranart.com/top.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dan ga je bovenin naar techniques en dan het tweede balkje van het menu techniques wat je links bovenin vindt. (12??????????, het is een Japanse site.....
) Ik hoop dat je het kan vinden

Kralenkip....
-
- Bead Believer
- Contacteer:
jaaaaaaaaaa helena het is deze groote DANKE ik heb dit eens geprobeerd maar kben er nog nie uit , kbegrijp nie goed hoe ze het bolletje dicht doen, ik heb nu ook een copie had van iemand hier in mijn streek en begrijp het ook niet, het is gemaakt van 30 tolletjes swarovskis van 4 mmm dit in witte crystal das heel mooi, nogmaals danke helena ik zal het blijven proberen tot het mij gelukt is 

-
- Bead Believer
- Contacteer:
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Helena schreef:Als je helemaal rechts bovenin in het bruine balkje "english" aanklikt, en dan zoals Miss B zegt "techniques", dan zie je linksboven in je scherm "big beaded ball" staan.Miss B schreef:het is een Japanse site.....)
Dit issum!

Ik ben blij dat dit de rondo is die je zocht Eva!

Kralenkip....
-
- Bead Believer
- Contacteer: