Rondo crystal groot

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:
Rondo crystal groot

Bericht door eva kesteman » zo 11 mar 2007 12:40

al een tijdje ben ik verslaafd aan mijn swarovski pareltjes, maar nooit of nergens :cry: vind of zie ik het patroontje van de mooie Rondo crystal groot model; wie kan of wil mij hierbij helppen aub. danke groetjes eva

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » zo 18 mar 2007 20:59

Ik weet niet of je deze bedoeld, maar dan heb je tenminste iets :wink: Het staat op deze site, http://www.suzuranart.com/top.html" onclick="window.open(this.href);return false; Dan ga je bovenin naar techniques en dan het tweede balkje van het menu techniques wat je links bovenin vindt. (12??????????, het is een Japanse site..... :? ) Ik hoop dat je het kan vinden
Kralenkip....

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » ma 19 mar 2007 18:49

Miss B schreef:het is een Japanse site..... :? )
Als je helemaal rechts bovenin in het bruine balkje "english" aanklikt, en dan zoals Miss B zegt "techniques", dan zie je linksboven in je scherm "big beaded ball" staan.
Dit issum! Very happy
Groetjes,
Helena

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door eva kesteman » ma 19 mar 2007 19:30

jaaaaaaaaaa helena het is deze groote DANKE ik heb dit eens geprobeerd maar kben er nog nie uit , kbegrijp nie goed hoe ze het bolletje dicht doen, ik heb nu ook een copie had van iemand hier in mijn streek en begrijp het ook niet, het is gemaakt van 30 tolletjes swarovskis van 4 mmm dit in witte crystal das heel mooi, nogmaals danke helena ik zal het blijven proberen tot het mij gelukt is :wink:

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door eva kesteman » ma 19 mar 2007 19:33

ook groote DANKE miss b ja ja het was deze heb ik nu gezien :wink: ik heb dit nog nooit gemaakt, ik maak vooral ringsjes voor mijn toekomstige schoondochtertjes, maar kzal het eens proberen.

groetjes eva

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 19 mar 2007 19:47

Helena schreef:
Miss B schreef:het is een Japanse site..... :? )
Als je helemaal rechts bovenin in het bruine balkje "english" aanklikt, en dan zoals Miss B zegt "techniques", dan zie je linksboven in je scherm "big beaded ball" staan.
Dit issum! Very happy
:oops: :oops: :oops: Had ik nog niet zien staan :lol:

Ik ben blij dat dit de rondo is die je zocht Eva! :D En misschien nog een tip voor het rijgen: als je de kralen rijgt moet je de draden goed aantrekken, als je dan het hele patroon volgt, wordt het vanzelf een bol dus je hoeft het niet echt te sluiten. Gewoon als laatste nog een keer door de aangegeven kralen rijgen voor de stevigheid maar het is dan al een bolletje :?
Kralenkip....

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door eva kesteman » di 20 mar 2007 20:13

okeetje danke voor de duidelijke uitleg Miss b ik zal het wel eens proberen maar eerst moet ik mijn patroontjes maken voor kleedjes deze zomer, amai kben weer bezig pffffffffff kheb soms te veel hobbys hihihhhi

groetjes eva

Gesloten