3d kubus + dierenpatronen

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
pepper100
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:za 17 feb 2007 12:02
Locatie:assen
3d kubus + dierenpatronen

Bericht door pepper100 » za 17 feb 2007 12:12

hallo,

heb de vele links al gezien op deze site maar kan er niet echt wijs uit worden. oa de japanse site loopt bij mij vast, maar is geweldig!

ben naarstig op zoek naar nieuwe patronen om 3d kubussen en diertjes te rijgen van swarovskikralen en nylondraad.
wie kan mij helpen aan sites waar ik deze patronen kan vinden f kan mij vertellen waar ik boekjes met patronen kan bestellen!!


Gebruikersavatar
Gonnie40
Bead Discoverer
Berichten:24
Lid geworden op:wo 26 jul 2006 21:21
Locatie:Britsum
Contacteer:

Bericht door Gonnie40 » zo 18 feb 2007 09:02

De boekjes voor diertjes van swarovski kraaltjes, worden alleen in het japans - chinees verkocht.
Ze zijn niet te krijgen in het nederlands

Ik heb laats 3 boekjes gekocht ( ik wist dat ze japans - chinees waren ), maar als je beetje fantasie hebt heb je de tekst niet nodig.
goed naar de tekening kijken is al genoeg.

Ik heb op mijn site ook verschillende beestjes staan die ik al gemaakt heb.

Gebruikersavatar
Joanelle
Bead Interested
Berichten:190
Lid geworden op:wo 03 okt 2007 09:39
Locatie:Alphen aan den Rijn

Bericht door Joanelle » do 24 apr 2008 07:29

Ik heb ergens nog een patroontje van een kuikentje en een pinguin in 3d swarovski. Als je even pb't dan stuur ik het als bijlage naar je e-mail. Het is alleen wel met chinese instructies, maar de tekeningen zijn prima te volgen.
kraaltje... nog één ... wat? Is het al zo laat?

Gesloten