Swarovksi tutorials kwijt :( HELLLUP!

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Scoub
Bead Discoverer
Contacteer:
Swarovksi tutorials kwijt :( HELLLUP!

Bericht door Scoub » di 02 jan 2007 09:55

Hoihoi,

Allereerst de beste wensen voor iedereen. Hoop dat het jullie brengen zal wat je wenst en dat het maar een creatief jaar mag worden!

Heb een vraagje. Ik had een link met allemaal Swarovski tutorials. Ik denk wel 30 verschillende patronen, maar ik ben de link kwijt. Destijds had ik hem via wholesalecrystalbeads.com maar dat forum is er niet meer.

Stomstomstomstom, had de link op moeten slaan. Maar weet een van jullie wat ik bedoel, of hebben jullie misschien die link voor mij?

Opbouw van de pagina was alsof hij van Swarovski zelf af kwam. Er zat ook een programmatje in waar je eventueel eerst digitaal de ketting zou kunnen maken en dan je boodschappenlijstje kon printen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen :(. Mijn draad was nl altijd te dik, en nu heb ik dunnner draad en de link niet meer :(

Groetjes Veronique
Geniet van de mooie dingen van het leven

Johan87
Bead Starter

Bericht door Johan87 » di 02 jan 2007 10:56

Hey,

ook voor jou een vrolijk, gezond en een goed 2007 gewenst.
Ik heb een link in gedachten aan de hand van jou beschrijving, maar 'k weet niet of dat diegene is die je ook werkelijk bedoelt. Ik geef hem sowieso.http://www.create-your-style.com/websit ... /index.htm
Zo, veel plezier ermee.

Vriendelijke groeten,

Johan

Scoub
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door Scoub » di 02 jan 2007 10:58

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!

DAT IS M!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kei bedankt! ga er gelijk mee aan de slag. Staat al bij mn favorieten! :) :) :) :) :)
Geniet van de mooie dingen van het leven

Gesloten